hallo iedereen ik ben een jonge dame van 57
de reden waarom ik op dit forum ben is: mijn broer die vorige maand overleden is reed een BMW 325i 6 cilender
zijn vrouw heeft geen rijbewijs en wil de auto verkopen
jullie kunnen zich voorstellen dat wij er geen verstand van hebben wat ie moet opbrengen
zodoende dacht ik ga maar eens op een forum om te zien wat de experts ervan zeggen
want waar kun je je beter informeren als hier
en natuurlijk vind ik het ook leuk om te zien dat er zoveel liefhebbers zijn
nou ik hoop dat ik van harte welkom ben groetjes josee
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
effe voorstellen
Moderator: Moderator Team
Re: effe voorstellen
Hallo Josee,
Hier een reactie van een 63-jarige jongeman.
De aanleiding voor jouw aanmelding is natuurlijk erg triest, van harte gecondoleerd.
Het hangt van enorm veel factoren af, wat de auto waard is. Uitrusting, ouderdom, km-stand, onderhouds-historie, schade-historie, etc. etc.
Wees alsjeblieft voorzichtig met allerlei 'experts' die wellicht uit zijn op het op de kop tikken van een BMW 325i voor een te zacht prijsje. Als je wil, zou ik je best willen assisteren bij het bepalen van een reële prijs. Daarvoor heb ik natuurlijk zoveel mogelijk gegevens van de betreffende auto nodig. Misschien kan dat het beste via e-mail.
Als je serieuze belangstelling hebt, verneem ik graag je e-mail adres.
Hartelijke groet,
Rien
De aanleiding voor jouw aanmelding is natuurlijk erg triest, van harte gecondoleerd.
Het hangt van enorm veel factoren af, wat de auto waard is. Uitrusting, ouderdom, km-stand, onderhouds-historie, schade-historie, etc. etc.
Wees alsjeblieft voorzichtig met allerlei 'experts' die wellicht uit zijn op het op de kop tikken van een BMW 325i voor een te zacht prijsje. Als je wil, zou ik je best willen assisteren bij het bepalen van een reële prijs. Daarvoor heb ik natuurlijk zoveel mogelijk gegevens van de betreffende auto nodig. Misschien kan dat het beste via e-mail.
Hartelijke groet,
Rien
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Beste Josee, gecondoleerd met het overlijden van je broer. Uiteraard ben je hier van harte welkom. Er zijn zeker experts die je kunnen helpen. De eerste heeft zich al aangemeld.
Verba volant, scripta manent.
Hoi W bedankt voor je reactie en condeolance
ja dat dacht ik al dat ik hier op de goede adres ben wat betreft informatie
groetjes Josee
ja dat dacht ik al dat ik hier op de goede adres ben wat betreft informatie
groetjes Josee
RienvB wrote:Hallo Josee,
Hartelijke groet,
Rien
nou ik heb je al 2 x een mail gestuurd maar geen reactie????? vreemd dat je zo word behandeld???
Hallo Josee,
Het spijt me bijzonder, maar Ik heb echt geen mail ontvangen en vond het ook al vreemd helemaal niks van je te horen. Gelukkig is er weer iets van contact. Het leek mij het beste, eventuele uitwisseling van gegevens en gedachten buiten het openbare forum te houden. Ben wel benieuwd Wel e-mail adres heb je dan van mij zou hebben. Graag je reactie.
Rien
Het spijt me bijzonder, maar Ik heb echt geen mail ontvangen en vond het ook al vreemd helemaal niks van je te horen. Gelukkig is er weer iets van contact. Het leek mij het beste, eventuele uitwisseling van gegevens en gedachten buiten het openbare forum te houden. Ben wel benieuwd Wel e-mail adres heb je dan van mij zou hebben. Graag je reactie.
Rien
ik heb 2x een pb naar je gestuurd via deze site