Mijn Bmw 320D compact uit 2001 heeft sinds enige een nieuwe Turbo. Sinds die tijd trekt mijn auto niet meer goed op. waar ik eerst de snelste was bij het stoplicht, gaat nu een oude Lada mij nog voorbij. als de auto langzaam optrekt naar 300 touren, springt ineens de turbo aan en schiet hij als een pijl vooruit. Bij de garage hebben ze alles nog een keer nagekeken alle slangetjes zitten goed. Ze konden niet echt een verklaring vinden voor het probleem. Heeft iemand hier misschien een idee of in het verleden een soort gelijke probleem gehad?
Alvast bedankt!!
xxx Angela
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Nieuwe turbo, auto trekt niet meer op :-(
Moderator: Moderator Team
Re: Nieuwe turbo, auto trekt niet meer op :-(
hallo,ik heb precies hetzelfde probleem,heb het zelfs hier gepost op dit forum (zie mijn ander bericht)
ik heb een bmw e46 320d , en de omschrijving is identiek,ook de eerste touren minder goed optrekken,maar bij 2800touren ongeveer schiet ie vooruit,ik vind het onaangenaam rijden.
Als dit probleem bij jou is opgelost vertel me dan AUB hoe, want ik vind het zo erg dat ik mijn auto wil verkopen na al die ellende (turbo 900euro en niet gemaakt?)
help me aub en reageer op het bericht,
dank Louis
ik heb een bmw e46 320d , en de omschrijving is identiek,ook de eerste touren minder goed optrekken,maar bij 2800touren ongeveer schiet ie vooruit,ik vind het onaangenaam rijden.
Als dit probleem bij jou is opgelost vertel me dan AUB hoe, want ik vind het zo erg dat ik mijn auto wil verkopen na al die ellende (turbo 900euro en niet gemaakt?)
help me aub en reageer op het bericht,
dank Louis