BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mustang583
Neutraal
Type Auto: e39 (525TDS touring)

even voorstellen

Post by mustang583 »

ik ben een dus mustang583( sorry is en blijft een droom auto voor mij) en de echte naam is bjorn. ik ben in het bezit van een E39 525TDS touring automaat uit 1998. woonachting in het zuiden van het land in tilburg. de auto heeft een aantal (kleine) probleempjes die ik graag wil oplossen en daarvoor zal ik naar alle waarschijnlijkheid hier het een en ander aan speurwerk moeten gaan doen en natuurlijk ook wel wat vragen hier gaan stellen in de hoop dat er iemand is die me verder helpen kan.

alvast op voorhand dank aan alle andere BMW liefhebbers.

groeten uit tilburg

MAd
3e Versnelling
Type Auto: 525i Touring E39

Re: even voorstellen

Post by MAd »

Hallo beste Mustang ( Bjorn ),

Hartelijk welkom bij het BMW Forum.
Dat u er heel veel plezier mag beleven, en indien nodig, de benodigde hulp mag krijgen.

De Ford Mustang, ja, dat is ook een van mijn grote favorieten, ik heb er ooit eens een gehad, maar dat was niet zo'n erge grote spierbundel, een type 2 met de bekende 2.8 liter V6.
Waar ik een echte grote liefhebber van ben, dat is de Boss 302, en wel het nieuwste type van deze Mustang.

Wij hebben elkaar al ontmoet op het andere BMW forum.
Maar ik ben nu eenmaal op meerdere BMW fora aktief.

Groetjes,
Ad
Post Reply

Return to “Stel je even voor”