Zoals de titel zegt, mijn verstuivers lekken, gewoon laten vervangen bij de dealer kost 630 euro (offenga) of is er iets aan te doen ?
Ze lekken op de aansluiting op het blok.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
verstuiverlampje brand 318tds + lekkende verstuivers
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: verstuiverlampje brand 318tds + lekkende verstuivers
weinig aan te doen denk ik wellicht ebay en zelf vervangen of door een normale garage dus geen dealer.
Zal je bakken met geld schelen en zo te zien heb je problemen genoeg met de auto dus wat goedkoper dan een dealer kan je denk ik wel gebruiken
Zal je bakken met geld schelen en zo te zien heb je problemen genoeg met de auto dus wat goedkoper dan een dealer kan je denk ik wel gebruiken

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Helaas is er speciaal gereedschap voor nodig ze te verwijderen na jaren lange ellende, zal dus dealer worden
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Beetje garage heeft het gereedschap want dealer wordt je meestal niet vrolijk van
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Inderdaad, maar kon wezen dat er ringen tussen zaten,.
Verstuivers zijn ook gewoon te reviseren,
en er zitten koperen ringetjes onder. De verstuivers zitten vast op moment (45nm uit me hoofd)
en er zitten koperen ringetjes onder. De verstuivers zitten vast op moment (45nm uit me hoofd)