BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
JDx zijn eerste BMW 318Ci Coupe Executive (E46)
Moderator: Moderator Team
JDx zijn eerste BMW 318Ci Coupe Executive (E46)
Goedenavond,
Ik heb na zaterdag een lange proefrit gemaakt te hebben zojuist deze auto gekocht.
Het is een belgische geimporteerde 318Ci uit 2001 met het oude 1.9 8v motorblok.
Alle opties zitten erop, behalve electrische stoelen:
- 131.000km (inclusief onderhoudsboekjes, bijgehouden tot 101.000km in 2010)
- Cruise Control
- Climate Control
- Leer
- Stoelverwarming
- LM velgen
- Alarm
- Etc
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Nouja dat was het.
Het enige wat niet zo mooi is aan de auto is:
a) de auto gaat wel op slot met de afstandsbediening, maar niet open, klikt wel, maar vergrendeling schiet niet open
b) de verwarming hapert een beetje, soms hoor je wat geplop en blaast ie niet meer
Die dingen moet ik nog naar laten kijken.
Ik heb na zaterdag een lange proefrit gemaakt te hebben zojuist deze auto gekocht.
Het is een belgische geimporteerde 318Ci uit 2001 met het oude 1.9 8v motorblok.
Alle opties zitten erop, behalve electrische stoelen:
- 131.000km (inclusief onderhoudsboekjes, bijgehouden tot 101.000km in 2010)
- Cruise Control
- Climate Control
- Leer
- Stoelverwarming
- LM velgen
- Alarm
- Etc
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Nouja dat was het.
Het enige wat niet zo mooi is aan de auto is:
a) de auto gaat wel op slot met de afstandsbediening, maar niet open, klikt wel, maar vergrendeling schiet niet open
b) de verwarming hapert een beetje, soms hoor je wat geplop en blaast ie niet meer
Die dingen moet ik nog naar laten kijken.
Last edited by JDx on 22 Nov 2012 13:16, edited 1 time in total.
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Re: JDx zijn eerste BMW 318Ci Coupe Executive (E46)
Welkom hier, alleen jammer dat de foto's niet zichtbaar zijn. 
Verba volant, scripta manent.
ik zie alleen geen foto's klinkt goed verder
Foto's gefixed!
Iemand trouwens een oplossing voor de 2 problemen? Aanjager blaast dus wel in het begin, maar dan wat geplop en dan opeens hapert ie en stopt ie ermee.
En dat sluiten van de sloten wel werkt, maar dat ze niet open klikken, of heeft dat met het alarm te maken?
Iemand trouwens een oplossing voor de 2 problemen? Aanjager blaast dus wel in het begin, maar dan wat geplop en dan opeens hapert ie en stopt ie ermee.
En dat sluiten van de sloten wel werkt, maar dat ze niet open klikken, of heeft dat met het alarm te maken?
nu zie ik wel foto's leuk bmwtje man.. en ik heb hetzelfde probleem met aanjager weet het problmeem ook nog niet..
mvg
mvg
Ben net bij de dealer geweest, auto is helemaal uitgelezen, zag er goed uit, geen ingrijpende terugkerende storingen, behalve valse lucht, waarschijnlijk ergens een slangetje met een gaatje (geweest). Alleen de kleine bekende mankementen.
Dat het slot wel op slot, maar niet open gaat via CV op sleutel komt door een relais, kosten 5 euro als je zelf kan solderen op de CV module.
Aanjager komt door de kachelmotor, die moet eigenlijk wel vervangen worden, is oud/roestig, slijt aan. Dat zou wel even wat geld kosten, 200/300 volgens die man. Maar goed, er komt wel warme lucht binnen, blaast alleen niet hard.
Verder liep de motor super, hadden niet vaak meer zulke goede 318's gezien, mooi van binnen en mooi van buiten.
Dat het slot wel op slot, maar niet open gaat via CV op sleutel komt door een relais, kosten 5 euro als je zelf kan solderen op de CV module.
Aanjager komt door de kachelmotor, die moet eigenlijk wel vervangen worden, is oud/roestig, slijt aan. Dat zou wel even wat geld kosten, 200/300 volgens die man. Maar goed, er komt wel warme lucht binnen, blaast alleen niet hard.
Verder liep de motor super, hadden niet vaak meer zulke goede 318's gezien, mooi van binnen en mooi van buiten.
-
badeendje
- 1e Versnelling
- Type Auto: E39 520i manual
Welkom op dit forum.
Veel plezier
Veel plezier
-=* Badeendje*=-
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
Dankje. Zal wel lukken, vanavond mijn eerste lange rit maken, 220km.
De auto bevalt goed, maar is me wel ietsje te tam. Had ik op zich kunnen weten van een 318, zeker na een Seat Leon 20VT en een Toyota Supra, maar het is ook mijn eerste BMW, kijken of het bevalt.
Denk dat hierna een 325 of 330Ci Coupe of Cabrio gaat komen.
Denk dat hierna een 325 of 330Ci Coupe of Cabrio gaat komen.