BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verschillende varianten BMW 1 serie?

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mojo2012
Neutraal

Verschillende varianten BMW 1 serie?

Post by mojo2012 »

Beste mensen,

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word er iig helemaal gek van de verschillende varianten van BMW 1 serie waar ik nergens fatsoenlijk en overzichtelijk kan vinden wat wat is...

Kan iemand mij een handige website geven waar ik iig het verschil kan zien tussen BMW 118 Business Line Executive en High Excecutive?

Gr,
Mojo

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Verschillende varianten BMW 1 serie?

Post by 325i »

Pff wie die bomen door dat dichbegroeide bos nog kan zien is idd goed bezig :mrgreen:
Beste is om z`n ding via chassisnummer op te vragen.

Wellicht via bmwfans.info kan je ook zien welke uitvoering het is via chassisnummer want telkens voordat je z`n auto aanschaft de dealer te bellen schiet ook niet op stel je voor je gaat er eerst 10 bekijken dan zullen ze niet zo blij zijn met je :mrgreen:

Want als je dan weet welke uitvoering het is moet je nog weten welke meeruitvoering te auto heeft.
Vaak kan je aan bijvoorbeeld de raamlijsten zien dat het een, bijvoorbeeld duurdere uitvoering is.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
mojo2012
Neutraal

Re: Verschillende varianten BMW 1 serie?

Post by mojo2012 »

Hi!

Ontzettend handig die bmwfans.info! Ik bedoelde eigenlijk een website die enige overzicht geeft wat ik moet me voorstellen bijv. bij Executive line ipv High Executive. Ik denk dat je zo makkelijker weet waar je opzoek kunt gaan. Maar ik ben iig blij dat ik hier niet de enige ben die 't lastig vindt :) Nogmaals dank!
Post Reply

Return to “1 Series”