BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

aanschaf 330d

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mikemichiels93
Neutraal
Type Auto: 750i e38

aanschaf 330d

Post by mikemichiels93 »

Ben van plan een e46 aan te schaffen. Ik rij ongeveer een 30.000km per jaar denk wel dat het loont om dan een diesel te nemen? dan een 330d sedan als we het doen,doen we het goed. wil graag een diesel omdat ik wel een beetje geil op de turbo :oops

zijn al veel topics over maar kon toch niet echt antwoord vinden op me vraag. Zijn er dingen waar ik specefiek op moet letten bij een 3.0 diesel? heeft deze distributieketting?

heb er 2 op het oog een 330d van 2003 met enkele leuke opties(xenon,halfleder interieur,mpakket,trekhaak,pdc) erop en een 330d van 2004 zonder opties alleen schuifdak (stof) sport interieur. alle 2 voorzien van 6 bak handgeschakeld en 204pk motor gezien deze beter zou zijn dan de 184pk?

Alvast bedankt,

Mike

seamon
Neutraal
Type Auto: BMW-330d-2004

Re: aanschaf 330d

Post by seamon »

Hej Mike,

Is het gelukt met de aanschaf?

ik ben op dit moment bezig met een 330d touring uit 2004.

belangrijke punten zijn:

remleidingen achter, is een zwak punt
controleer of er een sterke accu in zit, minmaal 70 ampere
er schijnt een kwaaltje te zitten in de reactiearm, spelling vorming

Ik heb gisteren een aankoopkeuring laten uitvoeren, door TuV. om zo niet voor verassingen te komen staan.

Mogelijk heb jijook nog een paar tips voor mij/ons/forum?

Simon
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”