BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Start probleem volgende morgen

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dogstealer
Neutraal
Type Auto: BMW 320d 1998

Start probleem volgende morgen

Post by Dogstealer »

Hallo,

Ik heb een BMW 320d 1998 altijd goed onderhouden. Sinds twee weken heb ik een probleem met het starten. Als de tank vol is start de auto normaal maar als de tank half vol is dan heb ik problemen met straten. na enkele keren starten, loopt de motor met enkle een blauwe rook pluim voordat hij aanslaat. Als de tank vol is heb ik dit probleem niet. Kan iemand mij vertellen wat het kan zijn?

Bij voorbaat dank

Hans.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Start probleem volgende morgen

Post by 325i »

Om te proberen moet je eens als je zeker weet het probleem gaat voordoen voordat je de auto start de brandstofdop eraf halen.
Wellicht de ontluchting in de tank dichtzitten en als de tank vacuum trekt kan het natuurlijk zijn dat je moet doorstarten voordat die genoeg diesel heeft.

Ik heb je bericht van 1989 even aangepast naar 1998 en is het niet een E46? dus ook maar even naar E46 verplaatst ;)
Als het niet klopt moet je het maar even melden maar een 320d is nooit een E36 :P
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

seamon
Neutraal
Type Auto: BMW-330d-2004

Re: Start probleem volgende morgen

Post by seamon »

controleer, of laat ook even de accu controleren.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”