BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E46 320D 2000 problemen

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
dudiluty
Neutraal
Type Auto: 320D

E46 320D 2000 problemen

Post by dudiluty »

Goedendag

Ik heb al enige tijd wat last van problemen met mijn bmw.

1. Met het vol gas optrekken begint de auto in eens erg in te houden.. alsof ik een ontzettende tegenwind vlaag heb. Dit is niet perse met een bepaald toerental maar gewoon echt met vol gas optrekken. Als ik dus vol gas wil optrekken trekt hij 1 a 2 seconden goed door en dan valt hij terug.

2. Een zoete sterke geur vanuit de uitlaat en ruik het in de auto ook.. vooral met stil staan. Ik heb geen overmatig verlies van koelvloeistof en olie. Ook heb ik niet erg last van rook, de auto rookt alleen wat veel als de motor koud is en net aan staat(dan na het starten begint het roken na a 1 minuut ongeveer) en vanuit de 1e versnelling vol gas optrekken.

3. Een geratel geluid achter het verwarming instrumenten paneeltje. Alsof er een ventilatortje tegen iets aankomt. het geluid wordt sneller en meer als je de ventilator sneller/harder zet.

ik wacht de reacties af.. k'hoop dat het op te lossen is.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”