goeiendag, ik kan mijn 320d verkopen en een 330d kopen
met de aanschaf,de taksen, de biv, alles,... is het theoretisch gezien een ruil (qua kosten)
de bmw 320d is van 2002 met 235 000km
de 330d is van eind 2001 met 290 000km
wat denken jullie van de deal? doen of niet doen?
welke van de modellen zijn het sterkst?
(al weet ik dat onderhoud van de wagens er veel mee te maken hebben)
DANKU, Margera
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
320d of 330d? beste??
Moderator: Moderator Team
Re: 320d of 330d? beste??
beste .
als ik jou was zo ik voor een 330d gaan . maar zijn wel duurder in wegenbelasting en verzerking .
en kwa sterkte maakt het volgends mij niet uit bmw moter zijn algemeen wel sterk .
zal je een voorbeeld geven , mijn vorige e36 320i ston 7 ton op en hij rijde nog als een zonnetje . maar er moest zonodig iemand op rijden vanachter . en ik wou er niet meer zoveel geld in steken . dus dacht koop mij gelijk een e46 323ci .
en bmw diesels kunne zoiezo veel hebben , maar onderhoud licht helemaal aan jou zelf hoe je er mee om gaat .
mvg Nicholas
als ik jou was zo ik voor een 330d gaan . maar zijn wel duurder in wegenbelasting en verzerking .
en kwa sterkte maakt het volgends mij niet uit bmw moter zijn algemeen wel sterk .
zal je een voorbeeld geven , mijn vorige e36 320i ston 7 ton op en hij rijde nog als een zonnetje . maar er moest zonodig iemand op rijden vanachter . en ik wou er niet meer zoveel geld in steken . dus dacht koop mij gelijk een e46 323ci .
en bmw diesels kunne zoiezo veel hebben , maar onderhoud licht helemaal aan jou zelf hoe je er mee om gaat .
mvg Nicholas
the Big M says enough
Nicholas,
de verzekering kost me 35euro meer op een 330d (per jaar) dus dat is het probleem niet.
en zoals ik al zei, met de verkoop van mijn 320d en dergelijke komt de prijs met wegentaks,biv,... gelijk te staan
dus als je het bekijkt kan ik gewoon ruilen, al ben ik bang voor de turbo van een 330d?
en wat zijn nog problemen bij een 330d?
dank
de verzekering kost me 35euro meer op een 330d (per jaar) dus dat is het probleem niet.
en zoals ik al zei, met de verkoop van mijn 320d en dergelijke komt de prijs met wegentaks,biv,... gelijk te staan
dus als je het bekijkt kan ik gewoon ruilen, al ben ik bang voor de turbo van een 330d?
en wat zijn nog problemen bij een 330d?
dank
hey ,
als je bang bent voor de turbo . kan je toch voor je hem koopt helemaal laten nalopen .
dan kan je nog beslissen , en een vriend van mij heeft een 330d staat nu 4 ton op e46 model .
nog nooit problemen gehad . , behalve normaal onderhoud oa remmen olie enzov
mvg Nicholas
als je bang bent voor de turbo . kan je toch voor je hem koopt helemaal laten nalopen .
dan kan je nog beslissen , en een vriend van mij heeft een 330d staat nu 4 ton op e46 model .
nog nooit problemen gehad . , behalve normaal onderhoud oa remmen olie enzov
mvg Nicholas
the Big M says enough
hallo,
hoe kan ik nagaan of de turbo het nog lang uithoudt?
bij mijn 320d heb ik na 4 maanden ook mijn turbo laten reviseren.. heb hem nu pas 10 maanden..
ondanks alles : waar zou jouw persoonlijke keuze naar gaan? bij de 320d blijven? (turbo gereviseerd) of op de 330d vertrouwen??
dank en groet!
hoe kan ik nagaan of de turbo het nog lang uithoudt?
bij mijn 320d heb ik na 4 maanden ook mijn turbo laten reviseren.. heb hem nu pas 10 maanden..
ondanks alles : waar zou jouw persoonlijke keuze naar gaan? bij de 320d blijven? (turbo gereviseerd) of op de 330d vertrouwen??
dank en groet!
Beste .
ik weet niet hoeveel het kost om een turbo te laten reviseren ,
maarja tis ook zonde om 2x te laten reviseren , mocht het geval zijn .
dan zou ik bij een 320d blijven en verder zoeken naar een 330d met minder km
want ik vind toch veel als je moet beginne met 290dkm
maar dan ligt de prijs ook een stuk hoger. maar dan heb je veel minderkans dat iets aan moet gebeuren .
zo bekijk ik het altijd .
Met vriendelijke groet nicholas
ik weet niet hoeveel het kost om een turbo te laten reviseren ,
maarja tis ook zonde om 2x te laten reviseren , mocht het geval zijn .
dan zou ik bij een 320d blijven en verder zoeken naar een 330d met minder km
want ik vind toch veel als je moet beginne met 290dkm
maar dan ligt de prijs ook een stuk hoger. maar dan heb je veel minderkans dat iets aan moet gebeuren .
zo bekijk ik het altijd .
Met vriendelijke groet nicholas
the Big M says enough