Mensen ik kom het volgende probleem tegen.
Voor de E46 heb ik een lekkende vacuumpomp(rembekrachtiging). Oliegebruik is nog redelijk halve liter per 1000 km.
Nou heb ik de revisie film op youtube gezien en heb er een nieuwe Oring voor het binnenwerk in gevonden. Hiervoor is geen oemnr beschibaar. Maar voor de buitenste O-ring is er wel een oemnr beschikbaar gevonden via REALOEM.
Echter blijkt bij levering door de dealer deze geheel niet in de buurt te komen van de O-ring die ik nodig heb hij is veel te dun en past gewoon niet. Kan iemand me vertellen hoe dit kan??
Dit is de 2de keer dat ik zo een lekkende vacuumpomp mee maak de vorige keer heb ik uiteindelijk een nieuwe gekocht maar dit was omdat een snelle oplossing nodig was.
Heeft iemand suggesties wat ik kan doen? oem nr van de betreffende Oring oem 11667509080.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
realoem nrs.
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: realoem nrs.
Nog nooit meegemaakt dat je een vacuumlek hebt.
Wat betreft die nummers kan je volgens mij beter hier kijken http://bmwfans.info/
Wat betreft die nummers kan je volgens mij beter hier kijken http://bmwfans.info/
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
- Type Auto: E46 N42motor
Re: realoem nrs.
Hoi
Bedankt voor de tip.
Helaas kom ik op het zelfde nr uit.
Het is inderdaad geen vacuum lek maar een olie lek.
Maar het betreft de vacuum pomp die zich bevind op het einde van de nokas.
mvg
Roel
Bedankt voor de tip.
Helaas kom ik op het zelfde nr uit.
Het is inderdaad geen vacuum lek maar een olie lek.
Maar het betreft de vacuum pomp die zich bevind op het einde van de nokas.
mvg
Roel