BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

wanneer ben je verliefd geworden op bmw

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
hasjboom
Neutraal
Type Auto: e36

wanneer ben je verliefd geworden op bmw

Post by hasjboom »

hai, ben nieuw hier op de forum. ben ashwin, ben 29 jaar oud en kom uit den haag.

ik vroeg me af, wanneer ben ik verliefd geworden op een bmw? ik heb ze natuurlijk vaker gezien toen ik klein was en zagen er toen al impressive eruit. maar ik denk het moment dat ik echt verliefd ben geworden toen ik een keer in een e46 had gereden. een 320 diesel uit 2003 volgens mij. moest een keer een maat van me helpen de auto uit rotterdam naar den haag te rijden en toen dacht ik, shitttt, dit rijdt lek-kerrr!!

dus,... nog ff doorsparen en dan overstappen van 36 na 46

Topic Author
hasjboom
Neutraal
Type Auto: e36

Re: wanneer ben je verliefd geworden op bmw

Post by hasjboom »

khad wel verwacht dat wat mensen zouden reargeren,,........niet dus. jammer hoor, ach ja

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Najah het is natuurlijk niet het drukste forum van het land dus altijd even wat geduld hebben ;)

Mijn eerste keer dat ik echt in aanraking ben gekomen met BMW was in de film Manta Manta van 1990 daar zag ik vor het eerst een 325i E36 en wat een kanon van een model was dat toen zeg :shock:
En ik kan me nog wel de E21 hartge herinneren wat mijn vader heeft gehad maar of dat de doorslag gegeven heeft om later BMW te rijden betwijfel ik want toen was ik nog echt klein
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Harald18
Neutraal
Type Auto: 316i 2003

Post by Harald18 »

Tijdens het lessen in een bmw 5 serie met iets van 180 pk onder de kap :) met een mooie strakke besturing. En een van de auto's waar ik in pas met me lengte van 197cm.

mariarie
Neutraal
Type Auto: 316I Sedan

Post by mariarie »

De eerste x toe ik in mijn auto reed.

Roberto_330i
Neutraal
Type Auto: BMW330i

Post by Roberto_330i »

Toen ik een jaar of 16 was.

Mijn oom had een rode 1802, een pracht auto.

Mijn eerste BMW was een oranje 1502.

Momenteel heb ik een zwarte Z3 uit 2000 en een blauwe 330i touring uit 2001. Ook pracht auto's.

Michelp2
Neutraal
Type Auto: E46 318i Executive Sedan

Post by Michelp2 »

Ik rij nu zelf ook e46, rijd heel lekker. Mijn vader rijd al 10 jaar BMW , dus van daar.
Post Reply

Return to “Algemeen”