Ik ben hier voor het eerst omdat ik sinds twee weken in het bezit ben van een BMW 523i 2006 touring.
Auto bevalt me super goed, alleen de laatste week al een paar storingen gehad.
Eerste storing was een motorlampje (geel) dat brandt in het display, deze is uitgelezen en werd mij verteld dat het de sensor was die na de katalysator is.
Nu kan het de sensor zijn of de katalysator (auto heeft 88.0000 kilometer op de teller).
De tweede storing was tijdens starten van de auto storing autogordel/airbag.(deze is niet te resetten)
Vandaag kwam ook even het lampje van de accu tevoorschijn.(kan dit te maken hebben met de storingen)
Vandaag langs de garage geweest in duitsland (woon aan de grens vandaar) en die raden mij aan om een software update te doen.
Komen deze storingen vaker voor of weet iemand waar dit aan ligt???
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
verschillende storingen
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW 523i touring
Re: verschillende storingen
Een slechte accu kan vage storingen creeeren is mijn ervaring.
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
ik weet wel dat de updates redelijk belangrijk zijn en een lambda sensor die even een fout geeft komt wel bij meerdere autos voor.
Zeker nu de autos de storingen opslaan vroeger ging die een keer aan en bij de volgende start was die weer uit.
Kat. zal denk ik bij 88dkm echt niet kapot zijn
Zeker nu de autos de storingen opslaan vroeger ging die een keer aan en bij de volgende start was die weer uit.
Kat. zal denk ik bij 88dkm echt niet kapot zijn
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
- Type Auto: x5 3.0i
Er komen ook veel storingen doordat men tankt bij witte pompen en ook zoals hierboven vermeldt staat lage accu spanning
CRV Converter Revisie Veenendaal