BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
fuseekogel
Moderator: Moderator Team
-
marcel-bea
- Neutraal
- Type Auto: compact
fuseekogel
onze bmw is afgekeurd op de bovenste fuseekogel, ik heb hem al leggen maar heb begrepen dat ie geperst moet worden. Hoe krijg ik hem eruit en is er geen andere manier om hem erin te krijgen? En heb je speciaal gereedschap nodig om hem erin te krijgen als je hem erin perst ?? het gaat om een 316 uit 93
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: fuseekogel
Je zal idd een lager pers moeten hebben om de kogel in de draagarm te krijgen.
Alleen is het meestal wel zo handig om de hele arm te vervangen aangezien er nog een kogel inzit en nog een rubber aan hangt.
Deze zijn meestal ook gaar na al die jaren.
Ik zag op e-bay zelfs complete armen liggen waar de rubber al in de houder zit geperst dus heb je helemaal geen pers meer nodig.
Armen waren dankzei de houder die tegen de carroserie opkomt wel iets duurder maar was maar iets van 20euro.
Compleet prijsje zat ergens rond de 120euro per arm losse kogel als je hem zelf kan vervangen kost uiteraard een stukje minder.
Alleen is het meestal wel zo handig om de hele arm te vervangen aangezien er nog een kogel inzit en nog een rubber aan hangt.
Deze zijn meestal ook gaar na al die jaren.
Ik zag op e-bay zelfs complete armen liggen waar de rubber al in de houder zit geperst dus heb je helemaal geen pers meer nodig.
Armen waren dankzei de houder die tegen de carroserie opkomt wel iets duurder maar was maar iets van 20euro.
Compleet prijsje zat ergens rond de 120euro per arm losse kogel als je hem zelf kan vervangen kost uiteraard een stukje minder.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
marcel-bea
- Neutraal
- Type Auto: compact
Re: fuseekogel
oke bedankt ik zal is kijken