Dag allemaal,
TE koop aangeboden:
Compleet letterlijk helemaal compleet!!!!!! BMW E60/E61 Sport-Comfort LEREN interieur dat 100% Electrisch is met ''AIRCO'' ingebouwd in de stoelen!
Beste stoelen van BMW. Er zit ik ook STOELVERWARMING in, MASSAGE functie en AIRCO.
Je krijgt er inclussief controlpannel bij (knopjes voor bij de dashbord om de fucnties van de stoel te activeren) en bij de controlpannel zit er ook DTC knop en een parkeersensor knop. (De stoelen zijn afkomstig van een (touring) Station auto) je kan natuurlijk de voorstoelen en de controlpannel wel gewoon in plaatsen in een E60 maar ik denk dat de achterbankt niet in een E60 past. Dit is je kans voor een mooi prijs!
-2 voorstoelen(met alle opties)
- Compleet Achterbank (met lat en dat stukje l+r bocht)
-4 Zij panelen(met ingebouwde airbag, tweeters en boxen)
- Controlpannel(bediening van stoelen(massage, airco en stoelverwarming zowel L+R, bediening parkeersensor en DTC)(nieuw in zak(dicht))
Ze zijn NIEUW, maar door de opslag in mijn opslag ruimte hebben de stoelen wat licht schaden opgelopen die je zo kan weghalen door middel van invetten etc, ZE ZIJN IN EEN STOFFIGE STAAT!
Ik ben een Eerlijke verkoper, ik wil je niet voor verassingen zorgen dus ik zeg nog eens heel duidelijk deze stoelen staan since 2010 in de opslag ruimte waardoor ze zeer stoffig zijn, lichte schades door de opslag zoals op de ''foto'' te zien is, de schades zijn zo te verwijderen met speciale interieur leer middelen.
Je mag als je wilt Een stoel Instaleren in je auto om te kijken of het werk!
Je zal zo een Interieur nergens vinden in zo een staat voor zo een mooie prijs!
Ik zou zeggen Doe een leuk bod en hij is van jou!
Bellen is sneller!
link voor fotos en verdere info: http://link.marktplaats.nl/540789418
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
NIEUW!! BMW E60/E6! Beste(soort) interieur te koop!!
Moderator: Moderator Team
-
Mercedesisthebest
- Neutraal
- Type Auto: W202c200cdi
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Re: NIEUW!! BMW E60/E6! Beste(soort) interieur te koop!!
Dit is een bericht van 2010 en het interieur is blijkbaar niet meer te koop, dus slotje erop.
Verba volant, scripta manent.