BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

probleem met rechter raam

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Smuch
Neutraal
Type Auto: BMW 325i

probleem met rechter raam

Post by Smuch »

Hallo forum leden,

Ik lees al enige tijd mee op dit forum en heb nu zelf een probleem,
Het probleem is dat mijn rechter raam niet meer omhoog wil van de BMW e36.
Heb al een aantal dingen geprobeerd om het te repareren zoals; de zekering controleren, die was nog goed.
Ook heb ik de schakelaar omgewisseld van de linker kant naar de rechter kant maar dat leverde ook geen resultaat op.
Als ik op het knopje naar beneden druk dan hoor ik hem wel klikken, en als ik op omhoog druk hoor ik niks.
Kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee?

M.v.g. Kevin

jonasv
Neutraal
Type Auto: bmw E36 316i compact

Re: probleem met rechter raam

Post by jonasv »

Ikzelf heb ook een probleem met mijn raam

nu is het wel dat dit geen electrisch raam is ;)

bij mij is het probleem de draagarm.. deze buigt onderaan om (waar het raam dus inzit)

als je je raam dan naar boven doet, buigt deze verder door, zonder dat je raam omhoog gaat

de simpele oplossing is deze terug mooi rechtplooien (met een tangetje) maar bij mij is dat afgelopen 3 jaar al 3 keer recht gezet.... de beste oplossing is vervangen

(misschien heb je hetzelfde probleem?)
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”