Goedendag , ik heb met mijn bmw sinds kort een probleem met de brandstof meter.
Hij sloeg eerst ineens helemaal naar rechts na het tanken en nadat hij volzat ging hij op 3/4 staan.
Men digitale teller doet het nog wel.
Nu heb ik mijn tellerhuis eraf gehaald om het metertje opnieuw goed te zetten maar na het plaatsen en starten sloeg hij weer naar 3/4e.
Iemand ideeën?
Groetjes bradley.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
brandstof metert.
Moderator: Moderator Team
Re: brandstof metert.
Maakt het misschien kortsluiting bij de zender achterin? Kabelbreukje ergens?
Hallo,
Misschien de vlotter in je tank?
gr. Balikci
Misschien de vlotter in je tank?
gr. Balikci
Ik heb hem naar de garage gebracht ervoor en die vertelde mij dat het aan mijn dashboard ( Tellerhuis ) ligt.
Om een compleet nieuw tellerhuis erin te zetten kost 700 euro , dit vond ik teduur voor alleen een metertje en toen zeiden ze dat ze ook nog een bedrijf konde die ze kan reviseren maar dat kost ook 350 euro wat ik dus ook nog teduur vind voor alleen een brandstof metertje.. ik vraag morgen even aan een goede vriend van me of hij er even naar ken kijken of het aan een kabelbreukje ligt of aan de vlotter.
Om een compleet nieuw tellerhuis erin te zetten kost 700 euro , dit vond ik teduur voor alleen een metertje en toen zeiden ze dat ze ook nog een bedrijf konde die ze kan reviseren maar dat kost ook 350 euro wat ik dus ook nog teduur vind voor alleen een brandstof metertje.. ik vraag morgen even aan een goede vriend van me of hij er even naar ken kijken of het aan een kabelbreukje ligt of aan de vlotter.