Doden en gewonden door verkeersongeval Kerkrade
KERKRADE - Bij een frontale botsing op de N299 in Kerkrade zijn woensdagavond twee personen om het leven gekomen. Een persoon raakte daarbij zwaar- en vier anderen lichtgewond. Dat meldde de politie woensdagavond
Het ongeval deed zich rond zes uur 's avonds voor ter hoogte van de afrit Eygelshoven. Bij het ongeval waren vier auto's betrokken. Nadat twee auto's frontaal op elkaar waren gebotst, reden daar nog eens twee auto's op in.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3529 ... krade.html
[ external image ]
[ external image ]
Bekende van het forum ???
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW in de kreukels bij kerkrade
Moderator: Moderator Team
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Hoorde het vanmorgen op mijn werk, van kerkraadse collegea.
Op die weg zijn echt al veel doden gevallen, is ook belachelijk dat er geen scheiding op het midden van de weg is zodat je als je iemand inhaalt gelijk spookrijdt.
Heb me zelf hier ook al schuldig aan gemaakt, maar let wel altijd heeeel goed op en probeer de inhaalaktie binnen enkele seconden te doen anders laat ik het liever.... Krijg er de kriebels van, akelige weg. :scared:
Op die weg zijn echt al veel doden gevallen, is ook belachelijk dat er geen scheiding op het midden van de weg is zodat je als je iemand inhaalt gelijk spookrijdt.
Heb me zelf hier ook al schuldig aan gemaakt, maar let wel altijd heeeel goed op en probeer de inhaalaktie binnen enkele seconden te doen anders laat ik het liever.... Krijg er de kriebels van, akelige weg. :scared:
ze noemen die weg niet voor niets de dodenweg he...
maarja goed die bmw is dus door 3 auto's geraakt
en de inzittende van de rooie zijn dus allebij overleden
vraag me nog steeds af hoe dit heeft kunnen gebeuren.....
maarja dat zullen nog wel een heleboel voorgangers van hun ook hebben gedacht
maarja goed die bmw is dus door 3 auto's geraakt
en de inzittende van de rooie zijn dus allebij overleden
vraag me nog steeds af hoe dit heeft kunnen gebeuren.....
maarja dat zullen nog wel een heleboel voorgangers van hun ook hebben gedacht
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is