525i uit 2008. Tot 3 weken geleden kon ik probleemloos bellen met mijn Samsung Galaxy SII via BT. Ineens niet meer. Telefoon werd niet meer herkend en de telefoon kon de bluetooth van de auto niet vinden. Iphone in de garage en een Nokia wel dus de BT werkt wel.
BT op mijn telefoon werkt ook want ik kan wel met andere BT apparaten koppelen.
Nieuwate firmware op telefoon gezet maar dat mocht ook niet baten. Garage weet het ook niet echt.
Iemand hier een idee???
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Telefoon koppelt niet met bluetooth van de auto
Moderator: Moderator Team
Re: Telefoon koppelt niet met bluetooth van de auto
Probeer eens de verbinding uit beide apparaten te verwijderen. Telefoon uitzetten en weer opnieuw aanzetten. Doe dit voor de zekerheid ook met de radio en dan nog eens proberen.
Heb je misschien iets gedownload of geupgrade waarna de verbinding niet meer werkte?
Heb je misschien iets gedownload of geupgrade waarna de verbinding niet meer werkte?
Heb ik allemaal al diverse keren gedaan. De upgrade van mijn telefoon heb ik juist gedaan om het weer aan het werk te krijgen.
Tot mijn eigen stomme verbazing heb ik vanavond uit pure frustratie nog maar weer eens geprobeerd en voila...binnen 5 seconden ging het weer werken. Ik begrijp er niets van maar in dit geval zal het me een zorg zijn. Het werkt weer.
Volgens mij was het toch het bluetooth ding in mijn telefoon. Ik heb gisteren weer diverse apparaten kunnen koppelen zonder problemen dus vandaag de auto ook maar weer geprobeerd met dit als resultaat.
Zo blij als een kind en geen kans op telefoonboetes meer
Tot mijn eigen stomme verbazing heb ik vanavond uit pure frustratie nog maar weer eens geprobeerd en voila...binnen 5 seconden ging het weer werken. Ik begrijp er niets van maar in dit geval zal het me een zorg zijn. Het werkt weer.
Volgens mij was het toch het bluetooth ding in mijn telefoon. Ik heb gisteren weer diverse apparaten kunnen koppelen zonder problemen dus vandaag de auto ook maar weer geprobeerd met dit als resultaat.
Zo blij als een kind en geen kans op telefoonboetes meer
Fijn dat het opgelost is. Bluetooth kan inderdaad een verschrikking zijn.