Het pompje bleek gewoon niet de benodigde druk te kunnen opbouwen. Ik heb er een andere pompje ingezet en er kwam weer water uit de sproeiers
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ruitensproeier verstopt.
Moderator: Moderator Team
-
albertjonko
- Neutraal
Re: ruitensproeier verstopt.
Iedereen bedankt voor de informatie...
Het pompje bleek gewoon niet de benodigde druk te kunnen opbouwen. Ik heb er een andere pompje ingezet en er kwam weer water uit de sproeiers
MAd wrote:Hallo beste BMW vrienden,
Bij verstopte ruitenwissersproeiers zoek ik ze dan gewoon even op
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
-
Sjef Lambregts
- Neutraal
- Type Auto: BMW E36 coupe
Een hele goede manier om de sproeiers weer schoon te krijgen is Sproeier kompleet met wit voorfiltertje demonteren,filtertje van sproeier trekken en alles een nachtje in schoonmaak azijn leggen. Heb het al tich keren gedaan bij verschillende BMW's werkt uitstekend.