BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koude lucht bij asbak

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
powernout
Neutraal
Type Auto: E90

Koude lucht bij asbak

Post by powernout »

Toen ik in januari 2012 mijn E90 320D kocht en mijn eerste lange rit maakte, viel mij op dat er behoorlijk wat kou onder de console/in de asbak vandaan kwam. Tegenwoordig leg ik mijn telefoon vaak in de asbak als ik de Flitsmeister app heb runnen, en mijn telefoon voelt na een ritje ijskoud aan. Ik heb getracht de airflow anders in te stellen, ik heb de koeling voor de bekerhouder aan en uit gehad, en de warm/koud wieltjes op het dashboard en de achterbank in verschillende standen gehad. De airo aan of uit gezet. Niets helpt. Het enige wat ik nog niet geprobeerd heb bedenk ik me nu is om geen gebruik te maken van het automatische progamma.

Eerder vandaag heb ik de console (radio, dvd speler etc) verwijderd in de hoop dat ik wellicht een losse luchtslang tegen zou komen, maar kom alleen een wirwar van elektrische bedrading tegen.

Iemand enig idee wat dit is?
"A Person who eats Corn Flakes is a Cereal Killer"
[ external image ]

emmerx
Neutraal
Type Auto: E91

Re: Koude lucht bij asbak

Post by emmerx »

Ik heb het ook, alleen als het koud is (in de winter).
Airflow langs de versnellingspook van buitenlucht?

Sommige modellen hebben overigens een echt koelvak onder armsteun (blikje/flesje), wellicht de aanvoer daarvan?

Topic Author
powernout
Neutraal

Post by powernout »

Ik heb een automaat :) en ik heb ook een gekoelde bekerhouder (belachelijke plek voor een bekerhouder, waarom niet binnen handbereik in de console???). Maar of ik die knop aan of uit zet maakt geen verschil....
[ external image ]

Topic Author
powernout
Neutraal

Post by powernout »

Emmerx, heb jij dit ook nog steeds?
[ external image ]
Post Reply