BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

gezocht: bmw e36 coupe motorkap boston grun zonder roest!

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
maartentje
Neutraal
Type Auto: 323i coupe

gezocht: bmw e36 coupe motorkap boston grun zonder roest!

Post by maartentje »

hallo allemaal!

Zoals in het onderwerp balkje al staat ben ik op zoek naar een nieuwe motorkap!
Nou wil ik ff kijken of ik geld kan besparen door iemand die er van af wil en die mij blij kan maken..
Ik rij een groene bmw 323i coupe van 98.. e36 dus...
De kleur die ik moet hebben is boston grun. graag zonder roest want met roest heb ik zelf al ;)

Dus heeft iemand achter in ze schuur, op zolder of weet iemand een sloop auto ergens met deze kleur.. laat het ff weten!

gr,
Maarten!
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”