ik rij momenteel met DS2500 voorop maar de slijtage is toch wel het zelfde alleen de DS3000 remt gewoon harder.
De hele handel word wel warmer met de DS3000 erop vandaar dat ik achter op de massieve schijfjes op DS2500 rij.
Wellicht binnenkort even andere brackets scoren en dan kunnen er geventileerde op en dan probeer ik ook eens de DS3000 achter erop.
Natuurlijk is het zo hoe harder je remt hoe harder het slijt vandaar denk ik dat de DS2500 net zo hard slijt bij mij want ik rem gewoon net zo hard al niet harder omdat de blokken minder bite hebben als de 3000.
1 groot voordeel hebben de DS2500`s wel ze piepen niet als de ziekte en remmen koud een hele stuk beter
@BMWfreakie
M bumpers zouden de auto idd heel mooi staan alleen vind ik het nutteloos geld uitgeven en tank ik die centen liever op.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
325i Coupe E36 racing
Moderators: Moderator Team, Service Team
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1941
- Joined: 23 Apr 2008 17:05
- Type Auto: E36 320i Sedan
- Location: Heerlen
- Age: 42
Re: 325i Coupe E36 racing
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1941
- Joined: 23 Apr 2008 17:05
- Type Auto: E36 320i Sedan
- Location: Heerlen
- Age: 42
Re: 325i Coupe E36 racing
Zo vandaag weer even bezig geweest met de bimmer
De auto is weer gekeurd voor een heel jaar alleen nu is m`n contactslot ineens moeilijk aan het doen.
Hopelijk doet die het nog een paar dagen want zondag gaan we weer eens rijden met het ding
De auto is weer gekeurd voor een heel jaar alleen nu is m`n contactslot ineens moeilijk aan het doen.
Hopelijk doet die het nog een paar dagen want zondag gaan we weer eens rijden met het ding
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Re: 325i Coupe E36 racing
Hey,
Dit topic staat ook al een tijdje stil zie ik.
Rij je nog op het circuit?
Ik zit er aan te denken een E30 te kopen om mee te driften/race weet jij misschien nog iets?
Liefst gewoon met rolkooi kuipstoelen sperdiff (geen100%) verlaagd onderstel.
Heb je verder nog tips kwa onderstel of andere dingen.
Groetjes Jeffrey
Dit topic staat ook al een tijdje stil zie ik.
Rij je nog op het circuit?
Ik zit er aan te denken een E30 te kopen om mee te driften/race weet jij misschien nog iets?
Liefst gewoon met rolkooi kuipstoelen sperdiff (geen100%) verlaagd onderstel.
Heb je verder nog tips kwa onderstel of andere dingen.
Groetjes Jeffrey
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1941
- Joined: 23 Apr 2008 17:05
- Type Auto: E36 320i Sedan
- Location: Heerlen
- Age: 42
Re: 325i Coupe E36 racing
Nee auto is al een hele tijd geleden verkocht en afgelopen weekend heb ik voor het eerst in 2 jaar op de Ring gereden.
Moet wel zeggen het beviel wel weer dus wellicht dat ik binnenkort iets koop alleen een leuke E30 is gewoon te duur dus voor mij zal het een E36 worden
Moet wel zeggen het beviel wel weer dus wellicht dat ik binnenkort iets koop alleen een leuke E30 is gewoon te duur dus voor mij zal het een E36 worden
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Re: 325i Coupe E36 racing
Oke maar wat als je een leuke e30 oldtimer koopt scheelt het je flink wat betreft wegenbelasting verzekering.
Mits je hem natuurlijk niet laat schorsen.
Ik denk echt aan een e30 oldtimer.
Mits je hem natuurlijk niet laat schorsen.
Ik denk echt aan een e30 oldtimer.
Re: 325i Coupe E36 racing
Ik zou maar even wachten met het aanschaffen van een oldtimer, aangezien de regering er nog niet uit is wat ze gaan doen.