BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Aankoopadvies 330xi

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RPronk
Neutraal
Type Auto: 330

Aankoopadvies 330xi

Post by RPronk »

Beste BMW fan's Ik wil een 330xi gaan kopen rond bouwjaar 2003. Heeft iemand tips waar ik op moet letten?

Alle tips worden gewaardeerd :)

Dank,
Ronald

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: Aankoopadvies 330xi

Post by 325i »

Meer als genoeg te vinden hier alleen niet echt over de 4wd van de auto.
Ik ben er dus ook echt niet kapot van maar in princiepe is het zo als de assen geen rare geluiden maken en de tussenbak enzo is stil moet het in orde zijn.
Maar het is wel zo ALS je er wat aankrijgt kan je de borst nat maken en hopelijk heb je genoeg gespaard tegen die tijd.

Verder de standaard BMW dingen moeten goed zijn zoals fusee`s spoortstangen en geen roest rondom de diff ophangpunten de E46`s zijn namelijk nog erger dan de E36 en als die uitscheuren is het vaak ook echt te laat voor de carroserie en is die sloopwaardig.
Dus even op de brug zetten is geen overbodige luxe ;)
suc6 ermee
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
RPronk
Neutraal
Type Auto: 330

Re: Aankoopadvies 330xi

Post by RPronk »

325i wrote:Meer als genoeg te vinden hier alleen niet echt over de 4wd van de auto.
Ik ben er dus ook echt niet kapot van maar in princiepe is het zo als de assen geen rare geluiden maken en de tussenbak enzo is stil moet het in orde zijn.

suc6 ermee
Super bedankt voor je antwoord. Kan je mij aangeven waarom je er geen fan van bent?

Dank nogmaals :)
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”