BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw 116i software update

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Erik1989
Neutraal
Type Auto: 2012 116i

bmw 116i software update

Post by Erik1989 »

goedemorgen,

gisteren bracht ik onze BMW 116i naar de garage, ( deze is een half jaar oud ) met de volgende klachten;

- met een koude start liep de motor even onregelmatig, hield naar mijn gevoel een beetje in. in ieder geval dus absoluut niet wat ik gewend ben. ( de allereerste keer dat ik het merkte, en tevens mijn vriendin ook, leek het ook alsof hij op de rem reed..).

- toch aardig wat roet in de uitlaat, ( naar mijn idee te veel voor een nieuwe auto )

hiernaast ging mijn bijrijders stoel ook niet meer naar voren, maar ik had begrepen dat dat een kwestie met een waterflesje was toen iemand hem naar achteren wou doen.. :duh: .

na een uurtje netjes in de wachtruimte wachten bij de dealer reed de monteur de auto weer naar buiten en kreeg ik te horen van de dame achter de balie dat hij een software update zou krijgen.
ik vragen hoe dat nou kan, aangezien de auto nieuw is en ik er niet op zit te wachten dat elk half jaar te laten doen.
ze kon me er naar mijn inzien niet erg veel over vertellen maar de klachten die ik aan de auto had zouden vermoedelijk daarvandaan komen.

nou, ik zocht er niet echt veel achter en ging dus maar naar huis.
ik denk, google maar even en toen kwam ik toch wel aardig wat mensen tegen die dingen hadden met software updates.
mijn klachten heb ik nog niet echt gezien maar ik denk ik vraag het toch even..

ik ga over 2 en een halve week op vakantie met die auto en wil hier niet elke dag mee in mijn achterhoofd rondlopen.
ik heb een afspraak 2 dagen voor mijn vakantie en ik heb begrepen dat alles onder de garantie valt.. dus tja.. hopen dat het dan beter word..

met vriendelijke groet,

Erik

twente
Neutraal
Type Auto: bmw 1 f20 118i

Re: bmw 116i software update

Post by twente »

Zijn de klachten verholpen ?
Ieder merk heeft wel van deze software updates,
gebeurt normaal met een beurt (als je geen klachten hebt)
Post Reply

Return to “1 Series”