BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

i-drive (enter) doet het niet.

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
anso31
Neutraal
Type Auto: 1-serie

i-drive (enter) doet het niet.

Post by anso31 »

Hallo,

Sinds enkele dagen doet mijn enter knop van mijn i-drive het niet meer. Althans, soms doet hij het wanneer ik veel kracht op de button zet. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Weet iemand van jullie waar dat aan kan liggen? is de idrive stuk of moet de software misschien geüpdatet worden?

Voordat ik kosten ga maken bij de dealer wil ik weten of jullie mij misschien verder kunnen helpen.\

Alvast bedankt!

rsas
Neutraal

Re: i-drive (enter) doet het niet.

Post by rsas »

Als het systeem wel normaal werkt, de rest van de knoppen goed reageren en de enter pas werkt als je er veel kracht op zet, dan is de kans groot dat het aan de controller (knop) ligt.
Een nieuwe controller kost ongeveer 200 euro, zonder werkuren. Dit zou je zelf kunnen vervangen.
Post Reply

Return to “1 Series”