Ik stuite vandaag op een moie klassieker met een raar achtergrond verhaal en een mogenlijke verkoop.Het verhaal van de auto zelf begint in 1983 in stutgart als de 944 van de band rolt op rooie bbs velgen.
In 1994 is hij geimporteert en daarna is er og maar weinig mee gereden.
In 2004 word hij bij een garagebedrijf gebracht door een man op leeftijd die hem net had gekocht.
Hij wou dat dit bedrijf de auto weer klaar zou make, wat ze ook gingen doen.
Hierbij stuite zij op verschillende mankementen die niet erg in de kosten zouden lopen, op eentje na...
De ontsteking bleek defect.. Hierbij heeft de eigenaar van de porsche gezecht dat hij zelf een ontsteking zou regelen en deze daar brengen en zodat deze gemonteerd kon worden.
Nu, een dikke 8 jaar later staat deze auto nogsteeds bij dit autobedrijf en de eigenaar van de porsche is nergens meer te bekennen.
Zijn adres en telefoon nummer zijn niet langer in gebruik en het autobedrijf wil van de porsche af.
Nu heb ik bij het RDW gekeken en zie dat hij in 2009 voor het laatst is over geschreven.
Nu had de eigenaar van het bedrijf het erover om de porsche bij het schroot te doen als deze met een jaar niet weg was.
Logiserwijs wil ik de porsche daar van redden en daarom vraag ik hier om advies..
De papieren liggen niet bij het autobedrijf en de eigenaar van de porsche heeft de porsche daar gebracht, later dus gehoord van de ontstekking en daarna nooit meer wat van zich laten horen..
Ik vind dit dus doodzonde, en vermoed dat de man, die ookal op leeftijd was volgens de eigenaar van het bedrijf, is overleden.
In dit geval is de porsche overgeschreven op een van de erfgenamen die er kennelijk geen liefde voor heeft.
Ik ben dus nu opzoek naar meerdere dingen..
Een eventueele mogenlijkheid om contactgegevens te krijgen van de huidige eigenaar..
Een mogenlijke manier om de eigenaar te overtuigen er toch iets mee te gaan doen..
Het doet mij gewoon pijn in mijn hart die porsche zo te zien staan en als jullie me kunnen helpen bij deze zoektocht zou ik dat zeer waarderen