BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Cassette/cd speler afdekklepje sluit niet meer

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jordi
Neutraal
Type Auto: E39 523i '97 automaat

Cassette/cd speler afdekklepje sluit niet meer

Post by Jordi »

Beste Mede BMW rijders,

In mijn E39 zit een mooi afdekplaatje voor de casette, echter sluit deze niet meer,
weten jullie misschien hoe ik deze weer sluitend krijg?

[ external image ]
hier zie je het klepje open staan.

De rest gewoon omdat jullie van de E39 houden en ik ook dus jullie vinden
het vast niet erg dat ik deze foto's met jullie deel.

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

m.v.g

jordi
Je had zelf een mooie BMW, helaas miste jouw BMW een wieldop, wat te doen? je gaat toch niet 4 nieuwe doppen kopen omdat je 1 wieldop mist? Nee, dat is belachelijk. Op een dag zie je een BMW staan, ondanks de mooie lijnen gaan jouw ogen direct naar de simpele wieldoppen die op de auto bevestigd waren. "He" dacht je, "als ik nou 1 wieldop van die BMW haal, dan is mijn probleem helemaal opgelost en heeft het me niks gekost" Zo gezegd zo gedaan en de zielepiet leefde nog lang en gelukkig met 4 wieldoppen.

Jeremy Clarkson over de E39," Je zit niet in een auto, Je zit in je tweede huiskamer"

Bommetje
1e Versnelling
Type Auto: 525i 1997

Re: Cassette/cd speler afdekklepje sluit niet meer

Post by Bommetje »

mijn vorige had het ook, en iemand had er al "gewoon" een soort klittenband op geplakt (klepje en cassettekant) wat elkaar raakte
Dit werkte wel goed, maar spong heel soms nog open. Verder nooit in verdiept om het open te halen
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”