Beste mensen,
Ik ben Timo, vanaf kleins af aan al fan van BMW voertuigen.
Tevens sleutel ik zelf veel waardoor en in de jaren aardig wat BMW kennis is vergaard.
Deze komt wellicht van pas voor andere leden, uiteraard ben ik nooit te oud om zelf bij te leren.
Groetjes aan iedereen hier,
Mvg,
Timo
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Voorstellen
welkom en altijd fijn wat BMW kennis.
Ik ben meer van de E36 en E30 dus hopelijk jij wat meer van de andere modellen aangezien hier veel specifieke vragen komen
Ik ben meer van de E36 en E30 dus hopelijk jij wat meer van de andere modellen aangezien hier veel specifieke vragen komen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Re: Voorstellen
Regelmatig een E39 en E46 op bezoek en zo nu en dan een E60 dus dat vult elkaar dan mooi aan.325i wrote:welkom en altijd fijn wat BMW kennis.
Mvg,