BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kevin met E46 Cabrio

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Kevin75
Neutraal
Type Auto: E46 Cabrio

Kevin met E46 Cabrio

Post by Kevin75 »

Beste forumleden,

ik ben Kevin, 29 jaar ik kom uit Hoensbroek en ben sinds 3 maanden in het bezit van een E46 Cabrio 323CI.
Ik heb deze cabrio gekocht met de bedoeling hem weer in ere te herstellen. Bij aanschaf waren er allerlei dingetjes mis mee. Zo hing de handgreep aan de bestuurderskant er los aan te bungelen en werkte het slot niet. Er waren delen met carbonfolie beplakt en hing een schot in de koplamp scheef en zo nog een aantal zaken. Die dingetjes zijn inmiddels opgelost maar ik blijf nog 2 grotere problemen houden namelijk, de centrale vergrendeling werkt niet (relais van mk5 module zijn al vervangen) en het dak geeft regelmatig storingen zodat hij zijn cyclus niet helemaal af maakt. Hier over zal ik even een topic openen. Ik wil met en met alles weer netjes in orden maken. Binnenkort moet hij APK gekeurd worden en dan laat ik meteen een grote beurt doen, eens kijken wat daar uit komt. Maar het belangrijkste is nu lekker genieten van het goede weer want rijden doet hij fantastisch!

En natuurlijk even wat piccies:

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Op de achtergrond nog mijn vorige project ;)

Limited-edition
1e Versnelling
Type Auto: E91 325i

Re: Kevin met E46 Cabrio

Post by Limited-edition »

nou op de foto ziet hij er wel beeldschoon uit...

geniet er van...

en veel veilige km toegewenst
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
Post Reply

Return to “Stel je even voor”