BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
vergrendeling cabriokap
Moderator: Moderator Team
vergrendeling cabriokap
Ik heb een E46 cabrio, waarvan de cabriokap alles doet behalve vergrendelen in geheel open stand(dus de metalen klep waarin de kap verdwijnt) en vergendelen bij dichte kap in de daksponning. Je ziet onder de achterbank het mechanisme bewegen, maar niet een tikje verder doorlopen waardoor de vergrendeling tot stand komt. Met de inbussleutel het mechanisme iets doordraaien zorgt dat de vergrendeling wel werkt. Sensor onder de achterbank bovenop het mechanisme zojuist vervangen, echter zonder resultaat. Iemand ervaring en een goeie tip? Alvast bedankt !
Re: vergrendeling cabriokap
Ik heb precies het zelfde probleem met mijn cabrio. Na een paar keer proberen krijg ik het dak uiteindelijk wel vergrendeld bij het sluiten maar dit is geen doen. Weet iemand hier een oplossing?