Beste forumleden,
Ik heb nu een half jaar mijn BMW 316i Coupe uit 94 en de nodige reparaties zijn al uitgevoerd..
nu ben ik benieuwd naar welke reparaties ik eventueel nog kan verwachten die wel vaker voorkomen bij de E36.
Nu hoor ik af en toe wanneer ik achteruit rij een keer een soort van bonk.. heb gekeken of er scheuren aan het chassis zitten waar de achteras aan vast zit maar daar kan ik niets ontdekken...
Heb hier een linkje met de foto's van de onderkant van me coupe:
http://www.mijnalbum.nl/Album=RHCWHL7M
Hoop dat jullie me kunnen helpen en ben erg benieuwd naar de bekende kwaaltjes van de E36
Alvast bedankt!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bekende kwaaltjes 316i E36 Coupe uit 94
Moderator: Moderator Team
-
CarbonBlack
- Neutraal
- Type Auto: 3 Serie 316I E2 Coupe
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Bekende kwaaltjes 316i E36 Coupe uit 94
het forum staat er vol mee eigenlijk
en uitscheuren heb ik een 316i nog niet zien doen.
verder eigenlijk wat echt vaak voorkomen
fusee`s
spoorstangen
ophaningenrubbers achteras
olielekkage kettinghuis
kapotte km teller
en uitscheuren heb ik een 316i nog niet zien doen.
verder eigenlijk wat echt vaak voorkomen
fusee`s
spoorstangen
ophaningenrubbers achteras
olielekkage kettinghuis
kapotte km teller
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
CarbonBlack
- Neutraal
Ok thnx!
en uitscheuren is volgens mij ook niet gebeurd, dit uitscheuren komt toch vooral door het driften ?
dat gaat mij niet lukken denk met een 316i, maar is het wel mogelijk om er een burn out mee te doen ?
en uitscheuren is volgens mij ook niet gebeurd, dit uitscheuren komt toch vooral door het driften ?
dat gaat mij niet lukken denk met een 316i, maar is het wel mogelijk om er een burn out mee te doen ?
-
325i
- 4e Versnelling
uitscheuren komt niet perse van driften hoor maar gewoon van roest vorming icm de kracht wat op de aandrijving komt te staan.
Burnout maken met een 316i met fatsoendelijke banden en droog weer gaat moeilijk worden denk ik daar zijn die dingen echt te sloom voor
Met nat weer is het denk ik nog lastig want driften wil ook niet echt lukken met nat weer dat worden altijd van die halve drifts die stoppen zodra het een beetje begint te glijden
Burnout maken met een 316i met fatsoendelijke banden en droog weer gaat moeilijk worden denk ik daar zijn die dingen echt te sloom voor
Met nat weer is het denk ik nog lastig want driften wil ook niet echt lukken met nat weer dat worden altijd van die halve drifts die stoppen zodra het een beetje begint te glijden
-
CarbonBlack
- Neutraal
Haha nee oke, dat gaat hem niet worden dan 
in ieder geval bedankt voor je antwoord !
En de olielekkage van het kettinghuis is dat te verhelpen door het vernieuwen van een pakking ?
in ieder geval bedankt voor je antwoord !
En de olielekkage van het kettinghuis is dat te verhelpen door het vernieuwen van een pakking ?
-
325i
- 4e Versnelling
jup krijg je gewoon complete setjes voor maar is een vies en lastig werkje
-
CarbonBlack
- Neutraal