BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Constant accu leeg

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Rutgerbas
Neutraal
Posts: 6
Joined: 23 Jul 2013 22:36
Type Auto: E34 M5 touring individual 1994

Constant accu leeg

Post by Rutgerbas »

Hallo,

Wilde dit even delen omdat ik begreep dat er vaak lang gezocht word naar de oorzaak.
Ik heb een 520I touring (E39) uit 2003 en heb vlak na mijn aanschaf een paar keer stil gestaan met een lege accu.
Uiteindelijk bleek de kachelweerstand stuk te zijn dus de kachel bleef maar loeien (ook zonder contact).
Kachelweerstand vervangen en geen vuiltje aan de lucht.

Hoop dat iemand hier wat aan heeft.


Groet,

Rutger

mervin79
Neutraal
Posts: 29
Joined: 04 Jul 2013 00:41
Type Auto: e39 2.8i 1999
Location: Heerhugowaard
Age: 44

Re: Constant accu leeg

Post by mervin79 »

Goed dat je dit gepost hebt want ik debk dat ik hetzelfde probleem heb, bij mij doet dit zich alleen voor wanneer het buiten koud is
Ik bedoel zo'n 5à10 graden℃ dan hoor ik ook als het contact uit is een heel zacht gebrom bij de climate control..
Ik hoop althans dat het dan de kachel weerstand is en is dit makkelijk te vervangen en kunje me zeggen wat dit kost?

Alvast bedankt
Bmw e39 2.8i high executive addict :ja:

Topic Author
Rutgerbas
Neutraal
Posts: 6
Joined: 23 Jul 2013 22:36
Type Auto: E34 M5 touring individual 1994

Re: Constant accu leeg

Post by Rutgerbas »

Ik was iets van 140 euro kwijt. Maar ik heb later gelezen dat er meerdere het zelf hebben gemonteerd.

succes!

mervin79
Neutraal
Posts: 29
Joined: 04 Jul 2013 00:41
Type Auto: e39 2.8i 1999
Location: Heerhugowaard
Age: 44

Re: Constant accu leeg

Post by mervin79 »

Ok thnx. Best wel duur zon klein dingetje maarja elke keer je accu vervangen is nog duurder en irritanter
Greetz mervin
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”