BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Plaatsen M3 uitlaatdemper op 323ci.

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMW///STYLE
Neutraal
Type Auto: E46 323ci

Plaatsen M3 uitlaatdemper op 323ci.

Post by BMW///STYLE »

Hey,

Ik heb onlangs terug een bmw aangeschaft, het is al mijn 5de en ben dit maal voor een e46 323ci gegaan.
Heb er een koopje mee gedaan want hij heeft nog maar 35 000 km (aantoonbaar op carpass).
Dus het is zeker nog de moeite om er wat geld in te pompen, bmw's zijn dan ook tijdloze wagens.
Ik ben van plan om hem volledig M3 te stylen buiten de velgen dan.
Vorige maand heb ik de uiterst zeldzame bmw e34 M5 contours I velgen erop gemonteerd en een schroefkit gestoke van h&r.
Vorige week heb ik mijn m3 bumpers en skirts besteld alsook de difuser voor de ooo zo mooie dubbele uitlaatdemper van originele m3 te kunnen steken.
Past deze er vlotjes op of moet ik volop liggen kl*ten met verscheidene aanpassingen onderaan de wagen?
Heb er al overal research over gedaan, heb wel enkel modellen gezien dat deze modificatie hebben gedaan maar altijd zonder de nodige uitleg.
Iemand een idee of dit mogelijk is?
tanks, grtzz

bmw850i
Neutraal
Type Auto: bmw 850

Re: Plaatsen M3 uitlaatdemper op 323ci.

Post by bmw850i »

BMW///STYLE wrote:Hey,

Ik heb onlangs terug een bmw aangeschaft, het is al mijn 5de en ben dit maal voor een e46 323ci gegaan.
Heb er een koopje mee gedaan want hij heeft nog maar 35 000 km (aantoonbaar op carpass).
Dus het is zeker nog de moeite om er wat geld in te pompen, bmw's zijn dan ook tijdloze wagens.
Ik ben van plan om hem volledig M3 te stylen buiten de velgen dan.
Vorige maand heb ik de uiterst zeldzame bmw e34 M5 contours I velgen erop gemonteerd en een schroefkit gestoke van h&r.
Vorige week heb ik mijn m3 bumpers en skirts besteld alsook de difuser voor de ooo zo mooie dubbele uitlaatdemper van originele m3 te kunnen steken.
Past deze er vlotjes op of moet ik volop liggen kl*ten met verscheidene aanpassingen onderaan de wagen?
Heb er al overal research over gedaan, heb wel enkel modellen gezien dat deze modificatie hebben gedaan maar altijd zonder de nodige uitleg.
Iemand een idee of dit mogelijk is?
tanks, grtzz
geloof dat je je wielbak van je reserve wiel moet uitslijpen dit was ook zo bij mijn broertje
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”