Eindelijk een BMW 320, eindelijk een 6 cilinder... Altijd al BMW willen hebben maar nooit van gekomen. Na paar Opels en nu na 5 jaar VW Golf IV nu eindelijk een 320i gekocht. Wel een 1999 maar dat maakt niet uit. Mooi prijsje, nog mooi in het lak. Motor zoeft heerlijk en wat een genot om in te rijden. Ik wil nooit anders meer!!! Mn broer is monteur en ook BMW rijder en hij zei dat ik hier wel een tijdje mee vooruit kon. Zit ook een K&N filter in. Stationair hoor je de motor amper, maar als je dan gaspedaal intrapt dan.... Dan .... Wat een heerlijk geluidje. Donkerblauwe kleur met creme witte lederen bekleding. Staat wel chique hahahaha....
Auto moest wel ff uitgelijnd worden. Zitten 17" m velgen onder. Alleen airbag lampje brandt nog maar dat is een veel voorkomend "euvel" zegt men...
Nah ja.... Hoop nog jaren plezier te hebben van mn Beamer... YEAH!!!!
Zal kojken of ik binnenkort foto erop kan zetten. Misschien is de auto wel een bekende hier hahaha
Laterzzzz
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Leon - BMW 320i bj 1999
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E91 325i
Re: Leon - BMW 320i bj 1999
ben benieuwd naar de foto's
en je airbag gewoon eens een keer laten uitlezen dan weet je waar de storing zit..
veel veilige km toegwenst
en je airbag gewoon eens een keer laten uitlezen dan weet je waar de storing zit..
veel veilige km toegwenst
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......