BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koplamp stelschakelaar verwijderen apk

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
woutere39
Neutraal
Type Auto: E39 1996 sedan

Koplamp stelschakelaar verwijderen apk

Post by woutere39 »

Hallo ik heb facelift hella koplampen gemonteerd die zichzelf stellen dus nu moet ik de schakelaar om de lampen te stellen verwijderen anders wordt hij niet apk goedgekeurd.

Heeft iemand hier een tip om dit netjes te doen? Hopelijk is het niet al te veel werk.

Groet

Wouter

Topic Author
woutere39
Neutraal

Re: Koplamp stelschakelaar verwijderen apk

Post by woutere39 »

Klopt het ook dat deze originele hella's zichzelf na het monteren stellen en daarna niet meer instelbaar zijn?

Toen ik ze er net in had gezet zag ik ze heen en weer bewegen om zichzelf te stellen. Nu kan ik ze zelf niet meer stellen en ze stellen zichzelf ook niet meer als ik de motor start en het licht aangeeft?

mervin79
Neutraal
Type Auto: e39 2.8i 1999

Post by mervin79 »

Je kan de schakelaar prima zonder schade verwijderen met plastic gereedschap die je overal voor
Gebruikt om iets van je interieur los te maken moet je ffe googlen ik ben de naam kwijt.
En voor afdichting kan je een kapje bij de dealer bestellen heb ik ook gedaan toen ik xenon erin heb gezet, deze lampen
Stellen zichzelf. Iedere keer wanneer ik ze inschakel zelfs mijn waarschuwingslicht en stadslicht.

Succes
Mervin e39 528i 1999

Topic Author
woutere39
Neutraal

Post by woutere39 »

Mijn lampen stelden zich alleen de eerste (twee) keer? Waar kan dit aan liggen ?
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”