Hallo maatjes
zou mij iemand een copie kunnen geven van het kaartje dat onder de zekeringen zit welke zekering voor wat is dit kaartje zit niet meer in mijn auto BMW 525D touring van 01/03/2001 120 KW 163 PK en dan heb ik nog een vraagje er zat staandaard stoffen zetels in en de voorige eigenaar heeft er lederen zetels in gezet en de voorste stoelen zijn een soort van sport uitvoering met zo een uitschuifstukje in het midden en hoofdsteunen met een schermpje in nu het probleem is dat de airbags niet zijn aan gesloten en de stekkers komen niet overeen kan mij mischien uitleg geven of een bedradingsschema van de airbags of de aansluitingen onder de stoelen groetjes hubert
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
zekeringkast in het hanschoenkastje
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e39 2.8i 1999
Re: zekeringkast in het hanschoenkastje
He Hubert zou je misschien wat foto's kunnn posten van die zetels en stekkers en ik wil ook wel een kopietje voor je maken moet ik wel je email adres hebben.
Groetjes
Mervin
Groetjes
Mervin
hallo Mervin
ik zal je morgenavond foto's sturen en mijn email is hubert.camps@telenet.be en alvast bedankt ik vind het geweldig dat er mensen zijn die een ander willen helpen dank u he Mervin
ik zal je morgenavond foto's sturen en mijn email is hubert.camps@telenet.be en alvast bedankt ik vind het geweldig dat er mensen zijn die een ander willen helpen dank u he Mervin
-
- Neutraal
- Type Auto: e39 2.8i 1999
He Hubert
Ik heb het e.e.a. uitgezocht maar toevallig moest ik naar de dealer voor onderdelen en legde hem jou probleem voor, hij vertelde mij dat hier verloopstekker voor zijn. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Groetjes Mervin
Ik heb het e.e.a. uitgezocht maar toevallig moest ik naar de dealer voor onderdelen en legde hem jou probleem voor, hij vertelde mij dat hier verloopstekker voor zijn. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Groetjes Mervin