Beste bmw rijders.
Van de week stopte mijn 525i ermee , begon te haperen en rolde zo het tank station binnen , aangezien ik dit al eerder aan de hand heb gehad wist ik dat ik moest tanken .
Er ging net geen 63 liter in , wat dus inhoud dat ik de laatste 7 liter niet uit de tank krijg..
Iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Auto loopt verder goed
E39 525i 2002
Groet
Chili
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
benzine probleem tank...
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e39 2.8i 1999
Re: benzine probleem tank...
Misschien is er iets met je benzinepomp, of benzinefilter vervangen. Ik zou hem laten uitlezen.
Groetjes Mervin
Groetjes Mervin
Je krijgt dan dus ook geen reserve melding neem ik aan?!
Of bedoel je dat hij meer eruit zou kunnen halen maar de reserve dus niet verbruikt?
Als hij reserve niet verbruikt is ws je stijgpijpje verstopt of komt niet meer in de tank onder het juiste reserve nivo.
Of bedoel je dat hij meer eruit zou kunnen halen maar de reserve dus niet verbruikt?
Als hij reserve niet verbruikt is ws je stijgpijpje verstopt of komt niet meer in de tank onder het juiste reserve nivo.
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project
@redhead
Ik weet niet hoeveel het reserve bedraagt , hij stopt er gewoon mee en als ik ga tanken blijkt er dus 63 liter in te gaan .
dus er zit dan nog 7 liter benzine in mn tank .
geen reserve melding nee ..
maar die ging wel ineens branden bij de pomp ..
Stijg pijpje ??
Ik weet niet hoeveel het reserve bedraagt , hij stopt er gewoon mee en als ik ga tanken blijkt er dus 63 liter in te gaan .
dus er zit dan nog 7 liter benzine in mn tank .
geen reserve melding nee ..
maar die ging wel ineens branden bij de pomp ..
Stijg pijpje ??
benzinedop kan te dicht zitten (sluit te goed af) bouwt zoveel vacuum op