Ben Henk, 40 lentes jong en rij momenteel een Opel Corsa 17 diesel uit het jaar kruik.
Dit omdat de E61 in de garage staat voor (groot) onderhoud. Bij het zoeken naar info kwam ik op dit forum uit en had zo gedacht om me maar te registreren en voor te stellen.
Na vroegah veel BMWs gereden te hebben (e20 e22 e24) een paar keer Opel geprobeerd. Maar de e24-635csi was toch wel een fenomenale auto en dat gevoel wilde ik weer terug. Dat werd een e61 535d uit 2005. Fijne topdiesel met veel ruimte. Maar na verloop van tijd begon ik me te irriteren aan een aantal zaken en heb besloten hem te schorsen en op te knappen.
Verder ben ik momenteel werkzaam als Vrachtwagenchauffeur bij een Warenhuisketen. In mijn jonge jaren ben ik werkzaam geweest als automonteur bij verschillende bedrijven.
Zo dat was het,
Groetjes Henk.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hee Hallo
Moderator: Moderator Team
Re: Hee Hallo
Dank u BF Robot