BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

kachelprobleem/ stekkertje

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
duck
Neutraal
Type Auto: 525tds Aut 1999

kachelprobleem/ stekkertje

Post by duck »

De aanjager van mijn 525 tds uit 99 loopt niet meer. Heb de kachelweerstand inmiddels vervangen maar dit lost het probleem niet op. Ik zag wel een stekkertje los hangen en heb geen idee waar deze voor is of waar hij in hoort te zitten. Kan iemand mij vertellen wat dit is voor stekker en of hij iets met het probleem te maken hebben? Ik zit niet echt te wachten op het vervangen van de kachelmotor zelf als dit niet hoeft. Is volgens mij een flinke klus.
Graag jullie feedback
groeten
Duck

Topic Author
duck
Neutraal

Re: kachelprobleem/ stekkertje

Post by duck »

mervin79
Neutraal
Type Auto: e39 2.8i 1999

Post by mervin79 »

Hallo duck.

Alvorens je aanjager het niet meer deed maakte deze vreemde geluiden, of hield ie er ineens mee op?
Ps ik weet dat het veel werk is om de blower te vervangen maar ik heb dit ook gedaan nouja moeten doen maar dat deed ik nadat ik de diy van youtube.nl had gedownload hiet wordt precies verteld en natuurlijk gefilmd hoe dit te doen. Je moet dan zoeken naar e39 source, deze is zeer recent geplaatst het is dan wel een m5 maar de procedure is vrijwel hetzelfde. Ps sorry maar dat stekkertje zegt me niets. Het zou mooi zij als dat het euvel is maar ik vrees van niet. Anders foto maken en de dealer vragen, in ieder geval veel succes.

Groet
Mervin

mervin79
Neutraal
Type Auto: e39 2.8i 1999

Post by mervin79 »

Lekker belangrijk eerst in paniek vragen stellen en vervolgens niet meer reageren. Deze zogenaamde forum leden moeten ze direct bannen, nou dat is mij mening. Eerst alle know how opslurpen en vervolgens zonder enig teken verdwijnen.
Bah zo dat is eruit :roll: :twisted:

Topic Author
duck
Neutraal

Post by duck »

probleem is nog niet opgelost dus ik rij al even zonder kachel. Ik begrijp je reactie niet helemaal. Heb momenteel gewoonweg geen tijd om de kachelmotor te vervangen, hoopte alleen dat iemand wist wat voor stekkertje het is zodat het misschien een quick fix zou zijn.
groeten
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”