Hallo allemaal ik ben Wouter, 22jaar en ik ben sinds kort trotse bezitter van een e39 uit 1999. Erg fijne auto, hij heeft alleen één minpunt en dat is dat de koplampen vol vocht zitten. Nou vind ik de originele koplampen toch al niet zo spannend dus ik wil ze graag vervangen voor nieuwe met angel eyes.
Hier een foto van mijn auto:
[ external image ]
Nu heb ik de volgende vraagjes:
1: Er zijn 2 kleuren licht, geel en wit. Wat lijkt jullie het mooist staan bij mijn kleur?
2: Er zijn diverse merken te koop. DEPO, FK, Dectane, etcetera. Welk merk heeft de beste prijs/kwaliteitsverhouding?
Ik weet dat er ook originele Hella's zijn maar ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven.
Bedankt voor jullie hulp alvast
Groet
Wouter
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Vragen angel eyes
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e39 2.8i 1999
Re: Vragen angel eyes
Ik zou voor de hella lampen gaan kost een paar centen., maar je hebt het mooiste resultaat. Die van depo daar staan allemaal teksten op en duidelijk zichtbaar vind ik persoonlijk niet mooi.
Wat voor koplampen heb je er nu inzitten?
Groet
Mervin
Wat voor koplampen heb je er nu inzitten?
Groet
Mervin
-
- Neutraal
- Type Auto: e46 320i touring (m54)
Kennis van me heeft Depo's, die zijn op zich oké maar je ziet wel heel erg het verschil met Hella in de afwerking en pasvorm.
Ik heb Hella's, en die bevallen mij super... kan je aanraden om een set gebruikte Hella's te nemen ipv nieuwe niet-Hella's, en mocht je dat echt niet willen, kun je het beste Depo nemen.
Wel even opletten, want mijn Hella's zijn namelijk niet de xenon variant; wil je daar xenon in hebben, moet je even speciale adapters halen waar de xenon lamp in komt, die kosten nog geen 5 euro per set op ebay.
De twee kleuren die je noemt zijn de originele halogeen-gele en de aftermarket 'moderne look' witte LED's als ik je goed begrijp; ik hou van de originele kleur, die is warm en zacht, en past het beste bij de auto... maar het is JOUW auto en JOUW smaak, dus JOUW besluit en de rest van de wereld moet er maar mee leren leven
Trouwens, probeer het gewoon eens uit!
Standaard komen ze immers met 'geel', en als je dat niks vind, dan zijn er hele bulten van die LED's te koop bij elke autostyle-boer die je maar kunt vinden.
Vind je dat niks, trek je ze er uit en zet je ze op marktplaats of zo.
Ik heb Hella's, en die bevallen mij super... kan je aanraden om een set gebruikte Hella's te nemen ipv nieuwe niet-Hella's, en mocht je dat echt niet willen, kun je het beste Depo nemen.
Wel even opletten, want mijn Hella's zijn namelijk niet de xenon variant; wil je daar xenon in hebben, moet je even speciale adapters halen waar de xenon lamp in komt, die kosten nog geen 5 euro per set op ebay.
De twee kleuren die je noemt zijn de originele halogeen-gele en de aftermarket 'moderne look' witte LED's als ik je goed begrijp; ik hou van de originele kleur, die is warm en zacht, en past het beste bij de auto... maar het is JOUW auto en JOUW smaak, dus JOUW besluit en de rest van de wereld moet er maar mee leren leven

Trouwens, probeer het gewoon eens uit!
Standaard komen ze immers met 'geel', en als je dat niks vind, dan zijn er hele bulten van die LED's te koop bij elke autostyle-boer die je maar kunt vinden.
Vind je dat niks, trek je ze er uit en zet je ze op marktplaats of zo.
[ external image ]
'01 e46 320i T - current
'98 e39 525tds T - R.I.P. | '94 e34 525iA T - sold | '96 e36 323i coupe - sold | '87 e32 735i (manual/m30) - sold | '88 e34 524td - sold
'01 e46 320i T - current
'98 e39 525tds T - R.I.P. | '94 e34 525iA T - sold | '96 e36 323i coupe - sold | '87 e32 735i (manual/m30) - sold | '88 e34 524td - sold
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW 525i / e30 325i
Hallo,
Mijn ervaring met depo lampen in het algemeen is dat er naar een jaar als van die vieze afzetting opkomt die je er vaak niet meer vanaf krijg. Ook het probleem wat je nu hebt met vocht in de koplamp is bij depo een van de meest voorkomende problemen. Zou inderdaad voor Hella gaan, altijd super ervaring mee gehad!
Mijn ervaring met depo lampen in het algemeen is dat er naar een jaar als van die vieze afzetting opkomt die je er vaak niet meer vanaf krijg. Ook het probleem wat je nu hebt met vocht in de koplamp is bij depo een van de meest voorkomende problemen. Zou inderdaad voor Hella gaan, altijd super ervaring mee gehad!

[ external image ]
BMW E39 523i LPG G3 & E30 M50 2.5i
BMW E39 523i LPG G3 & E30 M50 2.5i
wil geen topic stelen maar hoe zit het nu met die angel eyes leds?
ik heb hella,s maar geen xenon, toch had ik graag witte angel eyes gehad...
krijg van een ledverkoper te horen dat het niet gaat bij mijn koplampen?
heb wel degelijk de originele angeleyes maar met een halogeen lampje nu...
ik heb hella,s maar geen xenon, toch had ik graag witte angel eyes gehad...
krijg van een ledverkoper te horen dat het niet gaat bij mijn koplampen?
heb wel degelijk de originele angeleyes maar met een halogeen lampje nu...
er is inderdaad veel imitatie rommel te koop, ook met die led ringen, gaan de ledjes binnen een paar maanden al stuk en vocht erin komt vaak voor, het beste is zelf maken of een kwaliteitsset kopen. Ik had bij schmiedmann een setje gekocht voor 250,- inclusief nieuwe model achterlichten, heb mijn oude lampen en de achterlichten weer op MP verkocht
Deze zaten bij mij al in de auto bij aanschaf, en alles was kapot (vocht,dof,scheurtjes, ophangpunten gebroken, ledjes stuk)
http://www.winparts.nl/auto-styling/ver ... 93482.html
Deze zaten bij mij al in de auto bij aanschaf, en alles was kapot (vocht,dof,scheurtjes, ophangpunten gebroken, ledjes stuk)
http://www.winparts.nl/auto-styling/ver ... 93482.html
Passen de facelift lampen van de E39 er niet in? Dat zijn toch angel eyes? Dan zou het een kwestie van omwisselen zijn.
Of denk ik nu te makkelijk?
Of denk ik nu te makkelijk?