In mijn e46 zit deze radio ( foto van internet) [ external image ]
Er zit een carkit op aangesloten voor een Sony ericson. Deze zat er al in toen we de auto kochten en altijd maar laten zitten. Nu rijdt mijn man met de auto en hij wil met zijn iPhone 4 handsfree kunnen bellen. Echter geen Bluetooth ding aan de zonneklep. Nu heb ik op internet al naar oplossingen gezocht, maar we zijn niet technisch aangelegd. Ik heb wel een kabeltje gevonden, een car2go, waarmee je simpel een parrot aan zou kunnen sluiten. Is dat voor een leek te doen?
Gr. Renate
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Carkit
Moderator: Moderator Team
Re: Carkit
parrot sluit je aan achterop de kabels van de radio. verloopstekker erbij bestellen.
even microfoontje wegwerken en natuurlijk de parrot zelf een mooi plaatsje geven.
best eenvoudig
even microfoontje wegwerken en natuurlijk de parrot zelf een mooi plaatsje geven.
best eenvoudig