BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
2 problemen
Moderator: Moderator Team
-
rob.v.dijk
- Neutraal
- Type Auto: BMW e36 316i
2 problemen
Hallo
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen 1 mijn centrale deurvergrendeling doet het niet met het uitzetten van mijn alarm gaan mijn deuren niet van slot en als ik dan me sleutel draai gaat alleen de bestuurders deur open. 2 ik dacht me bmw 316i uit 1994 sedan even te resetten met de accu los te halen maar nu onthoud hij de tijd van mijn klok op de boordcomputer niet weten jullie wat dat kan zijn en wat ik er aan kan doen
gr Rob
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen 1 mijn centrale deurvergrendeling doet het niet met het uitzetten van mijn alarm gaan mijn deuren niet van slot en als ik dan me sleutel draai gaat alleen de bestuurders deur open. 2 ik dacht me bmw 316i uit 1994 sedan even te resetten met de accu los te halen maar nu onthoud hij de tijd van mijn klok op de boordcomputer niet weten jullie wat dat kan zijn en wat ik er aan kan doen
gr Rob
Re: 2 problemen
als de cv helemaal niet werkt op geen enkele manier en de zekering is oke is waarschijnlijk de mudulle stuk die zit onder je handschoenenkast
tijd onthouden zal een plus probleem zijn klok moet massa en plus behouden ook als de auto afgesloten is
in bijde gevallen eerst je zekeringen checken
tijd onthouden zal een plus probleem zijn klok moet massa en plus behouden ook als de auto afgesloten is
in bijde gevallen eerst je zekeringen checken
one life one chance
-
rob.v.dijk
- Neutraal
bedankt ik ga even de zekeringen checken en anders me speurtocht door de auto heen .
Het klokje is dus begonnen na dat ik me accu van de auto afgehaald heb voorheen deed hij het normaal .
gr Rob
Het klokje is dus begonnen na dat ik me accu van de auto afgehaald heb voorheen deed hij het normaal .
gr Rob
-
rob.v.dijk
- Neutraal
Hallo allemaal
Mijn zekeringen zijn allemaal goed , maar tot mijn verbazing deed mijn cv het vanmorgen ineens weer maar nu weer niet je hoor de motoren wel maar heel zwak . Toen ik net uitstapte gingen de voordeuren wel opslot maar de achterdeuren niet , waar zou dat aan kunnen liggen . Kan iemand mij met mijn problemen helpen het is ineens begonnen die cv .
Gr Rob
Mijn zekeringen zijn allemaal goed , maar tot mijn verbazing deed mijn cv het vanmorgen ineens weer maar nu weer niet je hoor de motoren wel maar heel zwak . Toen ik net uitstapte gingen de voordeuren wel opslot maar de achterdeuren niet , waar zou dat aan kunnen liggen . Kan iemand mij met mijn problemen helpen het is ineens begonnen die cv .
Gr Rob
-
rob.v.dijk
- Neutraal
Hallo
Ik heb me boordcomputer opgelost alleen heb ik nu nog hulp nodig bij me centrale vergrendeling als iemand daar een oplossing voor heeft . je hoort de motortjes van me deuren wel alleen gaan ze niet open met de afstandsbediening of er gaat 1 deur open soms allemaal kan iemand mij vertellen hoe ik dat probleem op kan lossen .
bijvoorbaat dank
gr Rob
Ik heb me boordcomputer opgelost alleen heb ik nu nog hulp nodig bij me centrale vergrendeling als iemand daar een oplossing voor heeft . je hoort de motortjes van me deuren wel alleen gaan ze niet open met de afstandsbediening of er gaat 1 deur open soms allemaal kan iemand mij vertellen hoe ik dat probleem op kan lossen .
bijvoorbaat dank
gr Rob
werkt het met de sleutel wel ?? via het deurslot
of in de auto zitten en het knopje naar beneden doen ?
of in de auto zitten en het knopje naar beneden doen ?
one life one chance
-
rob.v.dijk
- Neutraal
Nee met de sleutel werkt het ook niet en ook niet als ik het knopje in de auto omlaag duw of omhoog trek .
Het begint voor mij echt een lastig probleem te worden het heerst in me hoofd
Het begint voor mij echt een lastig probleem te worden het heerst in me hoofd
Zou toch maar eens gaan meten op de stekker van,de Cv module of hij wel aanstuurt
one life one chance
-
rob.v.dijk
- Neutraal
bedankt frankye36 ik ga het zeker vandaag even proberen als ik meer weet laat ik het gelijk weten
gr Rob
gr Rob
-
rob.v.dijk
- Neutraal
Ik ben er achter het is een sensor probleem als ik voor me auto sta werkt alles gaan al mijn deuren open , maar ga ik er naast staan werkt het niet
gr Rob
gr Rob