Hi, mijn BMW 323ci, heeft n probleem. Het linker knipperlicht brand continu en ik kan deze niet aan zetten, ook kan ik het rechter knipperlicht niet aanzetten. Enkel als ik op de rode noodknop druk dan knipperen beide lichten. Het linker knipperlicht brand al als ik het contact aan zet en ook als ik de motor start.
Even van historie:
De auto heeft zon 2 maanden stil gestaan op de oprit. Op een gegeven moment ging het stadslicht plots aan ene keer links, andere keer recht. Dit ging uit toen ik even de motor startte.
Ik dacht ik laad de accu even op, zal daar wel mee te maken hebben. Accu opgeladen met thuis lader.
Hierna is het huidige probleem ontstaan.
Wat heb ik al gedaan:
- Ik heb de accu polen los gedraaid, had gelezen dat het de boel dan reset. Probleem blijft.
- Stukje mee gereden, probleem blijft.
Heeft iemand ervaring met dit probleem ? of enig idee wat ik nog kan proberen om dit probleem te verhelpen ?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Knipperlicht blijft branden E46 coupe
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: 323Ci Cabrio
-
- Neutraal
Re: Knipperlicht blijft branden E46 coupe
Wat
Wat is dat ?snellehenkie wrote:Massaprobleem.
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: 323Ci Cabrio
Kan een massakabel zijn die geoxideerd is (was bij Porsche zelfs een terugroepactie/modificatie bij sommige modellen), of oxidatie bij fittingen/aansluitingen/zekeringen. Of de computer is in de war..... 
Gewoon eerst alles zelf even nakijken op oxidatie.

kanienogharder?
-
- Neutraal
Bedankt voor de tips!snellehenkie wrote:Kan een massakabel zijn die geoxideerd is (was bij Porsche zelfs een terugroepactie/modificatie bij sommige modellen), of oxidatie bij fittingen/aansluitingen/zekeringen. Of de computer is in de war.....
Ik heb echter geen idee waar ik precies moet kijken voor de oxidatie, bij de zekeringen dus in dat kastje ? ja dat kan ik wel vinden.
Ik had het zelfde probleem het was bij mij zoals Snellehenkie zegt een massa probleem, bij mij zat in de stekker van het achterlicht de bruine draad die word te warm er gaat te veel stroom doorheen en dat kan de stekker niet aan en gaat plastic langzaam smelten en leuterd dan uit met gevolg vonkjes.
Daar door verbranden de polen en bij mij was het ook nog zo dat het ene achterlicht zwakker ging branden.
Wat ik heb gedaan is de bruine draad uit de stekker gehaald en er een ringetje op vast geknepen en die door middel van een schroefje rechtstreeks vast gemaakt op de achterlicht unit , bij mij werkt alles weer goed.
Je zou daar ook eens naar kunnen kijken of het probleem bij jou daar ook misschien zit.
Als je eventueel foto wilt van hoe ik het heb gedaan zeg het dan maar.
Gr , Robert!!
Daar door verbranden de polen en bij mij was het ook nog zo dat het ene achterlicht zwakker ging branden.
Wat ik heb gedaan is de bruine draad uit de stekker gehaald en er een ringetje op vast geknepen en die door middel van een schroefje rechtstreeks vast gemaakt op de achterlicht unit , bij mij werkt alles weer goed.
Je zou daar ook eens naar kunnen kijken of het probleem bij jou daar ook misschien zit.
Als je eventueel foto wilt van hoe ik het heb gedaan zeg het dan maar.
Gr , Robert!!