BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
randyalma
Neutraal
Type Auto: 318 i e46 1998

even voorstellen

Post by randyalma »

Beste mede BMW eigenaren. Bij deze even wat over mezelf mijn naam is randy van der Veen woonachtig in beerta ( Groningen) al 3 jaar trotse bezitter van een BMW e46 sedan 318i uit 1998. Ben in het verleden ook in het bezit geweest van de e30 316i / e36 318 tds/e36 320 i. Toen we in blijde verwachting waren van onze eerste heb ik een keuze gemaakt voor een andere auto ivm ruimte gelukkig waren we beide binnen het jaar toen flauw van de station en hebben we weer een BMW aangeschaft( je mist anders gewoon wat) toen viel de keuze op een e46 318 1998 met welgeteld 131xxx ok de teller heerlijk! Ondertussen staat er 179xxx op en hij rijdt nog steeds perfect. Bij deze mijn verhaaltje mvg randy

Emieltjuh
1e Versnelling
Type Auto: BMW 1-Serrie 118i

Re: even voorstellen

Post by Emieltjuh »

Welkom :ja:
Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt!!!
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]

Smotske
1e Versnelling
Type Auto: E87 120d High Executive

Post by Smotske »

Welkom! We zijn gek op plaatjes! ;p

Inseen
Neutraal
Type Auto: E91