BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

328Ci

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
henk328
Neutraal
Type Auto: BMW 328Ci Executive

328Ci

Post by henk328 »

Goede avond iedereen,

Ik heb een vraag over mijn 328Ci Executive.

Als ik bijv. na een rit de auto uitzet en naar de achterbak loop, en het klepje van de navi/cd wisselaar open zie ik beide lampjes op de navigatie speler nog branden/knipperen. Hoort het dat deze altijd aanblijven, dit gebruikt naar mijn mening onnodig stroom.

En nog een 2e vraag:
Als ik in de ochtend in de auto stap en de sleutel nog niet in het contact heb gedaan zie ik telkens dat het scherm van de radio/navi gedimd licht (zwart scherm maar met een hele lichte gloed) geeft en onderin het scherm zie ik een balk met de tijd erop, dit lijkt op een soort screensaver achtige modus. Dit komt voor mij heel onlogisch over dat hij in deze stand de hele nacht zou staan, en ook bij deze onnodig stroom verbruikt.

alvast bedankt voor de reacties!
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”