BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW E46 compact 316 ti, koppakking of..?
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e46 compact
BMW E46 compact 316 ti, koppakking of..?
hallo, heb een tijdje geleden hier nog een probleem geplaatst. Toen rammelde mijn uitlaat erg hard, zoals verwacht was mijn katalysator kapot, heb nieuwe gezet en heb eventjes zonder problemen rond gereden, de auto reed weer zoals het moest. Nu, sinds vorige week ging het lampje van de "waarden van de uitlaatgassen" branden, de auto reed nog altijd normaal. nu heb ik wel opgemerkt, de auto start meteen en zonder probleem, maar schokt precies wat en er komt redelijk wat water uit de uitlaat, ik heb geen mayonaise aan mijn dop en hij rookt ook niet, maar zelfs wanneer je hem tot bedrijfstemperatuur gewoon laat stationair draaien en je geeft dan gas, kom er water uit de uitlaat. Heeft iemand misschien suggesties wat dit kan zijn, ben de problemen een beetje beu, alvast bedankt!