beste lezers,
ik rijd nu inmiddels al een tijdje in een e36 325 i 141 kw .
nou ben ik al 2 maanden op zoek naar de onderste ketting spanner.
deze kan ik nergens in nederland krijgen en overal zitten ze er al 5 maanden op te wachten en hebben geen idee hoelang dit nog gaat duren .
mijn vraag aan jullie is kan iemand mij hieraan helpen of weet iemand toevallig nog een van deze te liggen .
graag hoor ik iets van jullie
ps. ik ben wel op zoek naar een nieuwe orgineel ( degelijk merk , geen namaak ) het gaan om de onderste
iemand met de gouden tip mag een ook een app'je of een mailtje sturen jullie zouden mij hier erg mee helpen.
0623687620.
daniel_korb@hotmail.com
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
kettingspanner distributie ketting . !!! graag u aandacht !
Moderator: Moderator Team
-
daniel.e36.325i
- Neutraal
- Type Auto: e36 325i coupe
Re: kettingspanner distributie ketting . !!! graag u aandach
Ik weet niet welke zaken je al heb geprobeerd, maar ik ben nog nooit teleurgesteld door BMW Auto Molenaar : 072 574 08 59 -in Heerhugowaard zitten ze geloof ik. Zelfs een einddemper voor een E24 hadden ze binnen een paar dagen terwijl menig autoshop diep in de haren wreef waar dat nu vandaan moest komen.
Succes - hoop dat je wat vindt.
Succes - hoop dat je wat vindt.