BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

interieur coupe versus cabrio e36

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
sjonniev
Neutraal
Type Auto: 318i exc cabrio

interieur coupe versus cabrio e36

Post by sjonniev »

hallo allen,

Ik heb in mijn bmw 318 cabrio uit 1999 (e36) een lederen bekleding. de voorstoelen zijn prima, maar in de achterbank is een behoorlijk gat gekomen en dit is volgens mij niet zo maar te maken.
Nu ben ik op zoek naar een andere achterbank of eventueel een volledig interieur.. mijn huidige bekleding is camel.
de vraag die ik heb.. ik zie hier en daar dat het interieur/stoelen/achterbank van de coupe het zelfde zou zijn als de cabrio, kan iemand dit bevestigen???? maakt mijn zoektocht iets makkelijker als dat zo is.

groet en dank
Sjonnie

adem37
Neutraal
Type Auto: e36 325i cabrio

Re: interieur coupe versus cabrio e36

Post by adem37 »

Cabrio interieur is anders dan die van een coupe bij, bij de cabrio heb je een skivak waardoor er dus een aparte stuk bij de achtergedeelte is.

foto van een coupe (achterbank):
[ external image ]

foto van een cabrio (achterbank):
[ external image ]

achter dat stuk met het rode pijltje is een skivak bij een cabrio.

iemand toevallig ook dat gedeelte heeft zou die mij kunnen pm'en ben er naar op zoek (zwart leer)

Angelo-V
Neutraal
Type Auto: E46 320CI Cabrio '04

Re: interieur coupe versus cabrio e36

Post by Angelo-V »

Cabrio achterbank in een coupe gaat niet passen zo ver ik weet. Lijkt vrijwel hetzelfde maar er zijn echt wat verschillen.

Er zijn natuurlijk mensen die het voor elkaar krijgen, maar vraag niet hoe het er in zit... :duh:
BMW, because everything else is just traffic...

BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”