Hallo,
Mijn naam is Michael, luister ook naar Mike. Ben 21 jaar en sinds kort trotse eigenaar van een E46 2001 318i coupe executive aut. De reden dat ik me registreer is omdat me auto hoog toerig of laat schakelt wanneer die koud is--vroeg me af of dat normaal was. Ook hoop ik hier wat E46 bondgenoten te leren kennen. Pic related: me autoot.
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hallo #Zeewolde
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: E46 320CI Cabrio '04
Re: Hallo #Zeewolde
Welkom Mike,
Helaas kan ik je niet helpen met het probleem dat je ondervind. Ik wil je aanraden daar een topic over te starten in het techniek gedeelte! Voor de rest zie je E46 er goed uit
Helaas kan ik je niet helpen met het probleem dat je ondervind. Ik wil je aanraden daar een topic over te starten in het techniek gedeelte! Voor de rest zie je E46 er goed uit

BMW, because everything else is just traffic...
BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3
BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW 1-Serrie 118i
Re: Hallo #Zeewolde
Welkom 

Geld moet rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt!!!
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]
>>>>Showroom E81<<<<
[ external image ]